29 mei 2024Als ik bel word ik goed gehoord en mag direct langskomen. Hier bespreken we dan op een fijne manier de klacht als er een klacht is en voor verdere aanpak. Dit voelt zeer huiselijk waardoor het niet schroomt om naar je huisarts te gaan.
9,3 als waardering9,3
26 mei 2024Ik wil even mijn waardering uitspreken voor mijn huisarts. Ik ben heel goed geholpen door dokter den Duijf. Met pijn in mijn buik ben ik bij de dokter gekomen. Na onderzoek heeft ze me naar het ziekenhuis gestuurd waar de zelfde dag nog geopereerd ben aan een blindedarmontsteking. Fijn om z’n dokter te hebben. Zeer deskundig!
1,8 als waardering1,8
18 mei 2024Totaal geen prettige praktijk. Den Duijf is heel veel afwezig en als ze er is moet alles zoveel mogelijk telefonisch afgehandeld worden. Ze wilt graag dat je zelf met een oplossing komt voor je lichamelijke klacht. Ik bel de praktijk als het echt niet anders kan en bel dan met een knoop in mijn maag, omdat ik bang ben voor haar reactie. Ze verwijst je liever direct door naar het ziekenhuis ipv dat je eerst in haar praktijk gezien wordt. Hierdoor onnodig eigen risico kwijt en onderzoeken in het ziekenhuis ondergaan die voorkomen hadden kunnen worden. Als je dan wél een keer in de praktijk mag komen, is het daar een onaangename boel. De luiken bij de balie zitten dicht en er wordt meermaals benoemd dat je niks mag vragen aan de assistenten, al je vragen moeten telefonisch. (Ivm corona, anno 2024)
Reactie van zorgverlener:Beste ?
Allereerst heel vervelend dat u het zo heeft ervaren. Voor ons is het niet duidelijk om welk consult dit gaat, ook niet waarom u bent verwezen naar het ziekenhuis, dit kan zijn omdat er wellicht een alarmsymptoom was zodat we dit nodig achtte, of omdat u zelf de hulpvraag had om nader onderzoek te doen vanwege uw klachten, dit kan ook bv ter geruststelling zijn geweest. Hopelijk kunt u dit toelichten wanneer u contact opneemt met de praktijk.
Vragen worden inderdaad niet aan de balie beantwoord dit is natuurlijk niet vanwege covid maar vanwege de AVG wet.
Ik werk de ene week vier dagen en de andere week drie dagen ,de dagen dat ik er niet ben is mijn collega-huisarts dokter Knappe er.
De praktijk is altijd open, en nooit gesloten tijdens vakanties, voor spoed is er dan een waarnemende huisarts van de HAGRO beschikbaar. Dit is om ten alle tijden aan iedereen veilige medische zorg te kunnen bieden.
Op dit platform kunnen wij verder niet op de inhoud ingaan, dus mijn vraag is of u de praktijk kunt bellen zodat we een afspraak kunnen maken dit verder te bespreken.
vriendelijke groet,
dokter den Duijf,
9,3 als waardering9,3
8 mei 2024Arts en praktijkondersteuner zijn echt top! De liefdevolle en kundige benadering, in combinatie met goed luisteren en de tijd nemen die nodig is maken hen tot een geweldig team. Zeker aan te bevelen dus!
8,5 als waardering8,5
10 oktober 2023Ik ben zeer tevreden over de praktijk. Je kunt over het algemeen altijd snel terecht en ook fijn dat bloedprikken en bloeddruk meten op dezelfde locatie is. Ik heb het gevoel dat er altijd goed geluisterd wordt naar mijn klachten en ze verwijzen je indien nodig door.
29 mei 2024Als ik bel word ik goed gehoord en mag direct langskomen. Hier bespreken we dan op een fijne manier de klacht als er een klacht is en voor verdere aanpak. Dit voelt zeer huiselijk waardoor het niet schroomt om naar je huisarts te gaan.
9,3 als waardering9,3
26 mei 2024Ik wil even mijn waardering uitspreken voor mijn huisarts. Ik ben heel goed geholpen door dokter den Duijf. Met pijn in mijn buik ben ik bij de dokter gekomen. Na onderzoek heeft ze me naar het ziekenhuis gestuurd waar de zelfde dag nog geopereerd ben aan een blindedarmontsteking. Fijn om z’n dokter te hebben. Zeer deskundig!
1,8 als waardering1,8
18 mei 2024Totaal geen prettige praktijk. Den Duijf is heel veel afwezig en als ze er is moet alles zoveel mogelijk telefonisch afgehandeld worden. Ze wilt graag dat je zelf met een oplossing komt voor je lichamelijke klacht. Ik bel de praktijk als het echt niet anders kan en bel dan met een knoop in mijn maag, omdat ik bang ben voor haar reactie. Ze verwijst je liever direct door naar het ziekenhuis ipv dat je eerst in haar praktijk gezien wordt. Hierdoor onnodig eigen risico kwijt en onderzoeken in het ziekenhuis ondergaan die voorkomen hadden kunnen worden. Als je dan wél een keer in de praktijk mag komen, is het daar een onaangename boel. De luiken bij de balie zitten dicht en er wordt meermaals benoemd dat je niks mag vragen aan de assistenten, al je vragen moeten telefonisch. (Ivm corona, anno 2024)
Reactie van zorgverlener:Beste ?
Allereerst heel vervelend dat u het zo heeft ervaren. Voor ons is het niet duidelijk om welk consult dit gaat, ook niet waarom u bent verwezen naar het ziekenhuis, dit kan zijn omdat er wellicht een alarmsymptoom was zodat we dit nodig achtte, of omdat u zelf de hulpvraag had om nader onderzoek te doen vanwege uw klachten, dit kan ook bv ter geruststelling zijn geweest. Hopelijk kunt u dit toelichten wanneer u contact opneemt met de praktijk.
Vragen worden inderdaad niet aan de balie beantwoord dit is natuurlijk niet vanwege covid maar vanwege de AVG wet.
Ik werk de ene week vier dagen en de andere week drie dagen ,de dagen dat ik er niet ben is mijn collega-huisarts dokter Knappe er.
De praktijk is altijd open, en nooit gesloten tijdens vakanties, voor spoed is er dan een waarnemende huisarts van de HAGRO beschikbaar. Dit is om ten alle tijden aan iedereen veilige medische zorg te kunnen bieden.
Op dit platform kunnen wij verder niet op de inhoud ingaan, dus mijn vraag is of u de praktijk kunt bellen zodat we een afspraak kunnen maken dit verder te bespreken.
vriendelijke groet,
dokter den Duijf,
9,3 als waardering9,3
8 mei 2024Arts en praktijkondersteuner zijn echt top! De liefdevolle en kundige benadering, in combinatie met goed luisteren en de tijd nemen die nodig is maken hen tot een geweldig team. Zeker aan te bevelen dus!
8,5 als waardering8,5
10 oktober 2023Ik ben zeer tevreden over de praktijk. Je kunt over het algemeen altijd snel terecht en ook fijn dat bloedprikken en bloeddruk meten op dezelfde locatie is. Ik heb het gevoel dat er altijd goed geluisterd wordt naar mijn klachten en ze verwijzen je indien nodig door.