8 april 2025Na 10 jaar als patiënt bij deze huisartsenpraktijk kan ik niet anders zeggen dan dat de bereikbaarheid en service altijd teleurstellend zijn geweest. Het is bijna onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen en zelfs als je door komt, heb ik vaak het gevoel dat mijn zorgen niet serieus worden genomen. Er wordt niet goed naar je geluisterd en ik krijg vaak vage antwoorden. De bereikbaarheid is altijd al slecht geweest en de terugbelservice lijkt niet goed te werken. Dit heeft niet alleen geleid tot veel frustratie, maar het voelt ook alsof er weinig wordt gedaan om deze problemen op te lossen. Ik hoop echt dat de praktijk zich bewust wordt van deze structurele problemen en daar eindelijk wat aan doet.
3,3 als waardering3,3
27 november 2024Ik vind het moeilijk om een afspraak te maken met de praktijk. Een wachttijd duurt ongeveer 2 weken, ook al moet je met spoed naar de dokter. Je wordt niet gehoord of men geeft geen aandacht. Ik vind ze voornamelijk erg laks en niet professioneel. Om onderzoeken te laten uitvoeren, moet je ruzie met ze maken!
10,0 als waardering10,0
19 maart 2024Al zo lang klant bij Huisartsenpraktijk Presikhaaf (Dr. Bülbül). Mijn partner, kinderen en ik ben altijd goed geholpen. Ze denken met je mee!
8,2 als waardering8,2
2 augustus 2023Sinds kort enkele problemen en een probleem na een fietsongeval in 2021. Dr. Bülbül had dezelfde dag nog tijd. Hij is klinisch een goede en zorgvuldige arts en luistert precies. Ik kom zelden bij de huisarts en verzuim dat voor mezelf wanneer ik klachten heb. Ook nu weer uiterst vriendelijk en professioneel geholpen.
1,7 als waardering1,7
13 februari 2023Ik ga niet vaak naar huisarts, ik heb een afspraak gemaakt en vrij gevraagd van mijn werk. omdat ik vijf minuten laat ben, ben ik niet geholpen. mijn vraag was heel kort, maar ben niet geholpen.
8 april 2025Na 10 jaar als patiënt bij deze huisartsenpraktijk kan ik niet anders zeggen dan dat de bereikbaarheid en service altijd teleurstellend zijn geweest. Het is bijna onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen en zelfs als je door komt, heb ik vaak het gevoel dat mijn zorgen niet serieus worden genomen. Er wordt niet goed naar je geluisterd en ik krijg vaak vage antwoorden. De bereikbaarheid is altijd al slecht geweest en de terugbelservice lijkt niet goed te werken. Dit heeft niet alleen geleid tot veel frustratie, maar het voelt ook alsof er weinig wordt gedaan om deze problemen op te lossen. Ik hoop echt dat de praktijk zich bewust wordt van deze structurele problemen en daar eindelijk wat aan doet.
3,3 als waardering3,3
27 november 2024Ik vind het moeilijk om een afspraak te maken met de praktijk. Een wachttijd duurt ongeveer 2 weken, ook al moet je met spoed naar de dokter. Je wordt niet gehoord of men geeft geen aandacht. Ik vind ze voornamelijk erg laks en niet professioneel. Om onderzoeken te laten uitvoeren, moet je ruzie met ze maken!
10,0 als waardering10,0
19 maart 2024Al zo lang klant bij Huisartsenpraktijk Presikhaaf (Dr. Bülbül). Mijn partner, kinderen en ik ben altijd goed geholpen. Ze denken met je mee!
8,2 als waardering8,2
2 augustus 2023Sinds kort enkele problemen en een probleem na een fietsongeval in 2021. Dr. Bülbül had dezelfde dag nog tijd. Hij is klinisch een goede en zorgvuldige arts en luistert precies. Ik kom zelden bij de huisarts en verzuim dat voor mezelf wanneer ik klachten heb. Ook nu weer uiterst vriendelijk en professioneel geholpen.
1,7 als waardering1,7
13 februari 2023Ik ga niet vaak naar huisarts, ik heb een afspraak gemaakt en vrij gevraagd van mijn werk. omdat ik vijf minuten laat ben, ben ik niet geholpen. mijn vraag was heel kort, maar ben niet geholpen.