16 december 2024Wat jammer dat dr Baijer na zo'n twee jaar stopt met de praktijk. We waren zo tevreden over deze arts. Nu worden we in een praktijk geplaatst waar geen vaste bezetting van artsen is. Dat vinden wij niet prettig. Wij hebben besloten om onze dossiers op te vragen. Zo vaak hebben we geen huisarts nodig dus kiezen wij voor geen huisarts. Kunnen altijd als passant bij een andere praktijk terecht begrepen wij van onze ziekte kostenverzekering. We hopen dat het dr. Baijer goed gaat. Is zo'n fijne arts toekomstige patienten mogen hun handen dicht knijpen met hem als huisarts.
8,0 als waardering8,0
10 april 2024Prettige beginnende huisarts. Luistert goed. Bij twijfel vraagt hij advies. Waar wij wel tegenaan lopen wat wij bij onze vorige huisarts absoluut niet gewend waren is de communicatie aan de telefoon. Dat kan wel iets professioneler. Wat ook niet echt een visitekaartje is is een assistente met een tatoeëring in haar hals. In mijn geval levert dat hele naar associaties op. Maar is ook niet echt een visitekaartje.
8,2 als waardering8,2
16 december 2023Dr. Baijer is een startende huisarts maar zeker kundig en vraagt advies waar nodig. Fijne arts luistert goed. Wij zijn inmiddels een klein jaar patient. Het probleem ligt aan de telefoon bij contact opnemen. Zeer onvriendelijk, onbeleefd en benaderen je alsof je een kleuter bent. Luisteren zeer slecht. Dat kan wel wat verbetering komen. Er werken zoveel assistenten daar maar de werkwijze is bij allen hetzelfde. Onvriendelijk en slecht luisteren. Door dr. Baijer wordt je wel gehoord en heeft wel een vriendelijke benadering. De 9 voor behandelen de medewerkers je correct betreft dan ook dr Baijer en niet de assistenten die daar werken zij krijgen een dikke 1.
4,0 als waardering4,0
1 juni 2023Het beantwoorden van de telefoon zou beter kunnen. Geen idee welke praktijk je aan de lijn hebt. Alleen wordt er gezegd De Reef geen naam van de ass. Dus patient heeft geen idee met wie er gesproken wordt. Zeer onpersoonlijk en onvriendelijkook als je de naam vraagt met wie je spreekt krijg je als antwoord de ass Onhandig want je kan later niet refereren met wie je gesproken hebt. Ik wist dat ik een flinke oorontsteking had, koorts en bloed uit oor. Kreeg geen afspraak ik moest maar paracetamol nemen. Na een aantal dagen koorts 39.9 weer contact opgenomen, weer geen naam maar herkende de stem. Ik moest ipv 6 paracethamol maar 8 gaan nemen, weer geen afspraak. Ik kan dus geen klacht indienen omdat ik niet weet wie ik gesproken heb. Nu inmiddels twee weken verder nog steeds rond de 40 gr koorts en veel pijn. Wederom gebeld kreeg als antwoord van een ass. die ook geen naam wilde geven dat het vanzelf over zou gaan. Spijt dat ik daar patiënt ben geworden. Arts krijg je niet te spreken.
7,6 als waardering7,6
28 maart 2023De arts is prettig, pas huisarts en zeer gemotiveerd, waren aantal jaren geleden al patient in de Reef, verhuisd, nu weer terug maar nu bij dr. Baijer. We kennen de werkwijze van de Reef tenminste dat dachten we. Maar wat een verschil wat zijn ze lastig bereikbaar ruim een half uur in de wacht is niets. Ass. zijn gehaast en geen ervaring. Nu twee middagen gehad op dinsdag en donderdag dat terwijl ze tot 16.00 u. bereikbaar zouden moeten zijn om 15.00 u. er al een bandje op staat ivm overleg gesloten volgende dag terugbellen. En dit gebeurd regelmatig 1 à 2 x per week, lastig als je na 15.00 uur zelf pas kan bellen. E consult een week geleden maandag aan gevraagd met verzoek tel. contact. Geen reactie. Dan heeft MGN ook weinig nut. Jammer was een aantal jaren geleden een georganiseerd centrum is niets meer van over. Een klein beetje vriendelijkheid kan geen kwaad. Het liefst zouden wat betreft benadering van de medewerkers weer terug gaan naar onze vorige praktijk gaan.Helaas te ver.
16 december 2024Wat jammer dat dr Baijer na zo'n twee jaar stopt met de praktijk. We waren zo tevreden over deze arts. Nu worden we in een praktijk geplaatst waar geen vaste bezetting van artsen is. Dat vinden wij niet prettig. Wij hebben besloten om onze dossiers op te vragen. Zo vaak hebben we geen huisarts nodig dus kiezen wij voor geen huisarts. Kunnen altijd als passant bij een andere praktijk terecht begrepen wij van onze ziekte kostenverzekering. We hopen dat het dr. Baijer goed gaat. Is zo'n fijne arts toekomstige patienten mogen hun handen dicht knijpen met hem als huisarts.
8,0 als waardering8,0
10 april 2024Prettige beginnende huisarts. Luistert goed. Bij twijfel vraagt hij advies. Waar wij wel tegenaan lopen wat wij bij onze vorige huisarts absoluut niet gewend waren is de communicatie aan de telefoon. Dat kan wel iets professioneler. Wat ook niet echt een visitekaartje is is een assistente met een tatoeëring in haar hals. In mijn geval levert dat hele naar associaties op. Maar is ook niet echt een visitekaartje.
8,2 als waardering8,2
16 december 2023Dr. Baijer is een startende huisarts maar zeker kundig en vraagt advies waar nodig. Fijne arts luistert goed. Wij zijn inmiddels een klein jaar patient. Het probleem ligt aan de telefoon bij contact opnemen. Zeer onvriendelijk, onbeleefd en benaderen je alsof je een kleuter bent. Luisteren zeer slecht. Dat kan wel wat verbetering komen. Er werken zoveel assistenten daar maar de werkwijze is bij allen hetzelfde. Onvriendelijk en slecht luisteren. Door dr. Baijer wordt je wel gehoord en heeft wel een vriendelijke benadering. De 9 voor behandelen de medewerkers je correct betreft dan ook dr Baijer en niet de assistenten die daar werken zij krijgen een dikke 1.
4,0 als waardering4,0
1 juni 2023Het beantwoorden van de telefoon zou beter kunnen. Geen idee welke praktijk je aan de lijn hebt. Alleen wordt er gezegd De Reef geen naam van de ass. Dus patient heeft geen idee met wie er gesproken wordt. Zeer onpersoonlijk en onvriendelijkook als je de naam vraagt met wie je spreekt krijg je als antwoord de ass Onhandig want je kan later niet refereren met wie je gesproken hebt. Ik wist dat ik een flinke oorontsteking had, koorts en bloed uit oor. Kreeg geen afspraak ik moest maar paracetamol nemen. Na een aantal dagen koorts 39.9 weer contact opgenomen, weer geen naam maar herkende de stem. Ik moest ipv 6 paracethamol maar 8 gaan nemen, weer geen afspraak. Ik kan dus geen klacht indienen omdat ik niet weet wie ik gesproken heb. Nu inmiddels twee weken verder nog steeds rond de 40 gr koorts en veel pijn. Wederom gebeld kreeg als antwoord van een ass. die ook geen naam wilde geven dat het vanzelf over zou gaan. Spijt dat ik daar patiënt ben geworden. Arts krijg je niet te spreken.
7,6 als waardering7,6
28 maart 2023De arts is prettig, pas huisarts en zeer gemotiveerd, waren aantal jaren geleden al patient in de Reef, verhuisd, nu weer terug maar nu bij dr. Baijer. We kennen de werkwijze van de Reef tenminste dat dachten we. Maar wat een verschil wat zijn ze lastig bereikbaar ruim een half uur in de wacht is niets. Ass. zijn gehaast en geen ervaring. Nu twee middagen gehad op dinsdag en donderdag dat terwijl ze tot 16.00 u. bereikbaar zouden moeten zijn om 15.00 u. er al een bandje op staat ivm overleg gesloten volgende dag terugbellen. En dit gebeurd regelmatig 1 à 2 x per week, lastig als je na 15.00 uur zelf pas kan bellen. E consult een week geleden maandag aan gevraagd met verzoek tel. contact. Geen reactie. Dan heeft MGN ook weinig nut. Jammer was een aantal jaren geleden een georganiseerd centrum is niets meer van over. Een klein beetje vriendelijkheid kan geen kwaad. Het liefst zouden wat betreft benadering van de medewerkers weer terug gaan naar onze vorige praktijk gaan.Helaas te ver.