21 november 2024Heel vriendelijke allemaal en werd goed geluisterd en geruststellend gesproken
Reactie van zorgverlener:Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Fijn om te horen dat je vriendelijk bent behandeld en dat er goed naar je is geluisterd en geruststellend met je is gesproken. We waarderen het dat je dit met ons deelt.
Hartelijke groet,
afdeling Communicatie
9,1 als waardering9,1
15 november 2024prsoneel is competent en luistert goed naar de patient; Verzorging voorgaande aan behandeling en na behandeling is top! patient werd erg gerustgesteld door zowel medisch specialisten als verzorgend personeel. Voorafgaand aan behandeling een rustig gesprek gehad waarin angsten bespreekbaar werden gemaakt. Hierop werd handelend opgetreden op zowel medisch gebied (sedatie) als menselijk vlak. Na behandeling terug op kamer (1 peroons!) en bij kunnen komen. Wat voeding betreft lijkt het wel een hotel! er is een keuze menu voor 'savonds (diverse voor, hoofd en bijgerechten) en alles wat zeer smaakvol. Enig minputje is de vroege ronde van persoeel (05:00) waardoor je erg vroeg wakker bent. Anders dan dat. niets anders dan top!
Reactie van zorgverlener:Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Fijn om te horen dat de zorg zowel medisch als menselijk goed was en dat de verzorging voor en na de behandeling naar wens was. Ook goed om te horen dat de maaltijden smakelijk waren. We waarderen het dat je dit met ons deelt.
Hartelijke groet,
afdeling Communicatie
8,7 als waardering8,7
20 september 2024Ik ben in het algemeen zeer tevreden, maar de anesthesist moest 4 keer prikken voordat de rugverdoeving moest werken is toen een vervanger gekomen en die zat meteen raak.(ik heb een hele slechte rug door een dubbele hernia operatie).
Reactie van zorgverlener:Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Wat vervelend dat er 4 keer geprikt moest worden! We waarderen het dat je jouw ervaring deelt.
Hartelijke groet, afdeling Communicatie
10,0 als waardering10,0
4 september 2024Ik ben zeer tevreden snel aan de beurt voor onderzoeken en ook snel de uitslag van de onderzoeken
Reactie van zorgverlener:Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Goed om te horen dat je tevreden bent over de zorg in Bernhoven. We waarderen het dat je jouw ervaring deelt.
Hartelijke groet, afdeling Communicatie
8,6 als waardering8,6
23 april 2024Ik ben heel tevreden
Reactie van zorgverlener:Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Goed om te horen dat u zo tevreden bent over uw behandeling. We waarderen het dat u uw ervaring deelt.
Hartelijke groet, afdeling Communicatie
21 november 2024Heel vriendelijke allemaal en werd goed geluisterd en geruststellend gesproken
Reactie van zorgverlener:Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Fijn om te horen dat je vriendelijk bent behandeld en dat er goed naar je is geluisterd en geruststellend met je is gesproken. We waarderen het dat je dit met ons deelt.
Hartelijke groet,
afdeling Communicatie
9,1 als waardering9,1
15 november 2024prsoneel is competent en luistert goed naar de patient; Verzorging voorgaande aan behandeling en na behandeling is top! patient werd erg gerustgesteld door zowel medisch specialisten als verzorgend personeel. Voorafgaand aan behandeling een rustig gesprek gehad waarin angsten bespreekbaar werden gemaakt. Hierop werd handelend opgetreden op zowel medisch gebied (sedatie) als menselijk vlak. Na behandeling terug op kamer (1 peroons!) en bij kunnen komen. Wat voeding betreft lijkt het wel een hotel! er is een keuze menu voor 'savonds (diverse voor, hoofd en bijgerechten) en alles wat zeer smaakvol. Enig minputje is de vroege ronde van persoeel (05:00) waardoor je erg vroeg wakker bent. Anders dan dat. niets anders dan top!
Reactie van zorgverlener:Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Fijn om te horen dat de zorg zowel medisch als menselijk goed was en dat de verzorging voor en na de behandeling naar wens was. Ook goed om te horen dat de maaltijden smakelijk waren. We waarderen het dat je dit met ons deelt.
Hartelijke groet,
afdeling Communicatie
8,7 als waardering8,7
20 september 2024Ik ben in het algemeen zeer tevreden, maar de anesthesist moest 4 keer prikken voordat de rugverdoeving moest werken is toen een vervanger gekomen en die zat meteen raak.(ik heb een hele slechte rug door een dubbele hernia operatie).
Reactie van zorgverlener:Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Wat vervelend dat er 4 keer geprikt moest worden! We waarderen het dat je jouw ervaring deelt.
Hartelijke groet, afdeling Communicatie
10,0 als waardering10,0
4 september 2024Ik ben zeer tevreden snel aan de beurt voor onderzoeken en ook snel de uitslag van de onderzoeken
Reactie van zorgverlener:Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Goed om te horen dat je tevreden bent over de zorg in Bernhoven. We waarderen het dat je jouw ervaring deelt.
Hartelijke groet, afdeling Communicatie
8,6 als waardering8,6
23 april 2024Ik ben heel tevreden
Reactie van zorgverlener:Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Goed om te horen dat u zo tevreden bent over uw behandeling. We waarderen het dat u uw ervaring deelt.
Hartelijke groet, afdeling Communicatie