16 februari 2025Afdeling radiologie, kwam voor buikscan. Verpleegkundige was goed. Maar de mevrouw/ radioloog die de buikscan maakte, heeft me bij deze behandeling Niet aangekeken, niet begroet bij binnenkomst, alleen op pc gekeken en uiteindelijk naar mijn buik, niets uitgelegd. Het enige contact was toen ik mocht opstaan “ komt u rustig overeind mevrouw”. Ik ga ervan uit dat deze dame kundig is, maar het erg liet afweten op intermenselijk contact.
9,0 als waardering9,0
14 februari 2025Ik ben zeer te spreken over de behandeling die ik kreeg van dr. Boeken Kruger uroloog en de huidige behandeling en steun van dr. Hamberg oncoloog. Ze geven beiden blijk dat ze zeer meeleven met de patient. Een slechte boodschap wordt zeer menselijk gebracht. Ik heb alle lof voor deze fantastische specialisten! Nederland mag zich gelukkig prijzen met dergelujke mensen in de zorg!
9,3 als waardering9,3
11 februari 2025Ik werd behandeld als VIP Veel aandacht Op het laatste moment nog een CT scan geregeld (ik was van mijn fiets gevallen) voelde me gehoord en gezien door Neuroloog Gravendeel!
2,7 als waardering2,7
24 januari 2025Ik moest om 6.30 komen voor 1/2 dag opmame. Ik ging na 17 uur weg. * medewerkers op de pre- operatie afdeling wisten niet welke verdoving zau ik ondergaan. *terug op afdeling om 10 uur : na urineren moest ik maar met fysio praten en ik kon ik naar huis - fysio kwam om 16.30. Ik heb een paar keer gevraagd waarom moet ik zo wachten en of wil iemand fysio bellen. Ik kreeg antwoord dat ze gaan niet fysio bellen. en dat ik staat op fysio lijst en ik moet wachten. * bij lopen werd ik niet goed- ik wordt naar bed begeleid en gewoon gelaten. * bij vragen om hulp bij omkleden werd zeer onerfaren leerling gesturd- ik werd tweede keer niet goed en moest ik gaan liggen. Ik had maar hemd aan. Hij vroeg steeds of ik benbeter - was het niet. Toen is hij weg gelopen en niet meer gekomen. * van standard menu producten die wou ik kiezen waren op. * bij ontslag wist medewerker niet of moet medicatie mee moest ze bellen en ik moest zelf gaan ophalen bij apotheek. Ezv ezv Heel slechte zorg!
8,0 als waardering8,0
1 januari 2025Je word goed geholpen door deskundig personeel. Geen lange wachttijden. En alle afspraken volgen elkaar snel op.
16 februari 2025Afdeling radiologie, kwam voor buikscan. Verpleegkundige was goed. Maar de mevrouw/ radioloog die de buikscan maakte, heeft me bij deze behandeling Niet aangekeken, niet begroet bij binnenkomst, alleen op pc gekeken en uiteindelijk naar mijn buik, niets uitgelegd. Het enige contact was toen ik mocht opstaan “ komt u rustig overeind mevrouw”. Ik ga ervan uit dat deze dame kundig is, maar het erg liet afweten op intermenselijk contact.
9,0 als waardering9,0
14 februari 2025Ik ben zeer te spreken over de behandeling die ik kreeg van dr. Boeken Kruger uroloog en de huidige behandeling en steun van dr. Hamberg oncoloog. Ze geven beiden blijk dat ze zeer meeleven met de patient. Een slechte boodschap wordt zeer menselijk gebracht. Ik heb alle lof voor deze fantastische specialisten! Nederland mag zich gelukkig prijzen met dergelujke mensen in de zorg!
9,3 als waardering9,3
11 februari 2025Ik werd behandeld als VIP Veel aandacht Op het laatste moment nog een CT scan geregeld (ik was van mijn fiets gevallen) voelde me gehoord en gezien door Neuroloog Gravendeel!
2,7 als waardering2,7
24 januari 2025Ik moest om 6.30 komen voor 1/2 dag opmame. Ik ging na 17 uur weg. * medewerkers op de pre- operatie afdeling wisten niet welke verdoving zau ik ondergaan. *terug op afdeling om 10 uur : na urineren moest ik maar met fysio praten en ik kon ik naar huis - fysio kwam om 16.30. Ik heb een paar keer gevraagd waarom moet ik zo wachten en of wil iemand fysio bellen. Ik kreeg antwoord dat ze gaan niet fysio bellen. en dat ik staat op fysio lijst en ik moet wachten. * bij lopen werd ik niet goed- ik wordt naar bed begeleid en gewoon gelaten. * bij vragen om hulp bij omkleden werd zeer onerfaren leerling gesturd- ik werd tweede keer niet goed en moest ik gaan liggen. Ik had maar hemd aan. Hij vroeg steeds of ik benbeter - was het niet. Toen is hij weg gelopen en niet meer gekomen. * van standard menu producten die wou ik kiezen waren op. * bij ontslag wist medewerker niet of moet medicatie mee moest ze bellen en ik moest zelf gaan ophalen bij apotheek. Ezv ezv Heel slechte zorg!
8,0 als waardering8,0
1 januari 2025Je word goed geholpen door deskundig personeel. Geen lange wachttijden. En alle afspraken volgen elkaar snel op.