Spaarne Gasthuis Locatie Zuid

Contractinformatie 2025

Ziekenhuis

Contract: vergoed

Met omzetplafond

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt. We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Met omzetplafond

We hebben met deze zorgverlener afgesproken hoeveel zorg hij per jaar mag leveren. Dit noemen we een omzetplafond. Misschien moet u langer wachten als de zorgverlener dit maximum bereikt heeft.  Is de wachttijd erg lang? Neem contact op voor wachtlijstbemiddeling.

Reviews van vestiging

7,1 op basis van 80 reviews

1,0 als waardering
10 april 2025In Spaarne ben ik tijdens mijn zwangerschap behandeld. Ik denk niet dat ik ooit in mijn leven slechte medewerkers en artsen heb meegemaakt. Om medische redenen moest ik eerder dan 40 weken bevallen. Ze probeerden de bevalling op te wekken met een katheter gedurende drie dagen. De hoeveelheid pijn en onzekerheid die ze veroorzaakten was enorm. Nergens ter wereld wekken ze een zwangerschap op in week 38 met een katheter, vooral omdat dit me vanaf het begin niet grondig was uitgelegd. Ik vroeg vanaf het begin om een ​​keizersnede, maar ze weigerden het echt en stonden erop me nog drie dagen pijn te bezorgen met medicijnen. Na 5 dagen in het ziekenhuis te hebben gelegen met veel pijn en geen medische ondersteuning (we hebben nauwelijks een arts gezien om ons uit te leggen wat er aan de hand is) en nadat mijn vliezen waren gebroken zonder dat ik nog steeds de juiste wee had, ben ik bevallen met een keizersnede met spoed.echte slechte ervaring Ik zou ze nooit aan iemand aan aanbevellen!
Reactie van zorgverlener:Wij lezen dat u niet tevreden bent over uw behandeling op de afdeling verloskunde. Dat vinden wij erg vervelend. Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis verder wilt bespreken met de betreffende arts of klachten coördinator? Dit is mogelijk via de afdeling patiëntenvoorlichting (023)2242060, of door een mailtje te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl
10,0 als waardering
2 april 2025Wat een fantastische beleving, met schoonmoeder van 93jaar binnen 1 dag verwezen naar neuroloog en daarna achtereenvolgens laboratorium voor bloedafname cardiologie voor hartfilm en radiologie voor ct scan. Binnen 2 uur alles uitermate vriendelijk en vakkundig behandeld. Chapeau maal 10
8,7 als waardering
25 februari 2025Dr. van Laarhoven heeft met zijn team ons op een heel goede en zeer empathische wijze behandeld gedurende een complexe exercitie. Zijn erg tevreden.Frans Vossen
8,9 als waardering
13 februari 2025Adequaat behandeld. Voor de snelle behandeling en goede en liefdevolle zorg van zowel artsen als verpleegkundig personeel ben ik zeer dankbaar.
1,5 als waardering
24 januari 2025Orthopeed Rademakers heeft geen luisterend oor, hij luisterde niet naar de klachten én wensen van de patiënt. We zijn er niks mee opgeschoten en zullen een second opinion aanvragen bij een andere orthopeed/ziekenhuis. Ondanks ik mijn zorgen en klachten (die al langer dan een jaar spelen) vertelde, zag hij geen reden om het te onderzoeken. Van mij een dikke 1. Erg jammer om deze recensie te moeten schrijven, maar ik ben er helemaal niks mee opgeschoten en ook geen enkel advies gekregen van Rademakers. Ik hoop dat hij in het vervolg wél patienten het gevoel kan geven dat hij wil meewerken of onderzoeken. Bij mij was dat niet het geval namelijk.
Reactie van zorgverlener:Wij lezen dat u niet tevreden bent over uw behandeling bij een van onze specialisten. Dat vinden wij erg vervelend. Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis verder wilt bespreken met de klachtencoördinator? Dit is mogelijk via de afdeling patiëntenvoorlichting (023)2242060, of door een mailtje te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Haarlem, Boerhaavelaan 22 (13,3 km)

Route op Google Maps

023-2240000

Contractinformatie 2025

Ziekenhuis

Contract: vergoed

Met omzetplafond

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt. We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Met omzetplafond

We hebben met deze zorgverlener afgesproken hoeveel zorg hij per jaar mag leveren. Dit noemen we een omzetplafond. Misschien moet u langer wachten als de zorgverlener dit maximum bereikt heeft.  Is de wachttijd erg lang? Neem contact op voor wachtlijstbemiddeling.

Reviews van vestiging

7,1 op basis van 80 reviews

1,0 als waardering
10 april 2025In Spaarne ben ik tijdens mijn zwangerschap behandeld. Ik denk niet dat ik ooit in mijn leven slechte medewerkers en artsen heb meegemaakt. Om medische redenen moest ik eerder dan 40 weken bevallen. Ze probeerden de bevalling op te wekken met een katheter gedurende drie dagen. De hoeveelheid pijn en onzekerheid die ze veroorzaakten was enorm. Nergens ter wereld wekken ze een zwangerschap op in week 38 met een katheter, vooral omdat dit me vanaf het begin niet grondig was uitgelegd. Ik vroeg vanaf het begin om een ​​keizersnede, maar ze weigerden het echt en stonden erop me nog drie dagen pijn te bezorgen met medicijnen. Na 5 dagen in het ziekenhuis te hebben gelegen met veel pijn en geen medische ondersteuning (we hebben nauwelijks een arts gezien om ons uit te leggen wat er aan de hand is) en nadat mijn vliezen waren gebroken zonder dat ik nog steeds de juiste wee had, ben ik bevallen met een keizersnede met spoed.echte slechte ervaring Ik zou ze nooit aan iemand aan aanbevellen!
Reactie van zorgverlener:Wij lezen dat u niet tevreden bent over uw behandeling op de afdeling verloskunde. Dat vinden wij erg vervelend. Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis verder wilt bespreken met de betreffende arts of klachten coördinator? Dit is mogelijk via de afdeling patiëntenvoorlichting (023)2242060, of door een mailtje te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl
10,0 als waardering
2 april 2025Wat een fantastische beleving, met schoonmoeder van 93jaar binnen 1 dag verwezen naar neuroloog en daarna achtereenvolgens laboratorium voor bloedafname cardiologie voor hartfilm en radiologie voor ct scan. Binnen 2 uur alles uitermate vriendelijk en vakkundig behandeld. Chapeau maal 10
8,7 als waardering
25 februari 2025Dr. van Laarhoven heeft met zijn team ons op een heel goede en zeer empathische wijze behandeld gedurende een complexe exercitie. Zijn erg tevreden.Frans Vossen
8,9 als waardering
13 februari 2025Adequaat behandeld. Voor de snelle behandeling en goede en liefdevolle zorg van zowel artsen als verpleegkundig personeel ben ik zeer dankbaar.
1,5 als waardering
24 januari 2025Orthopeed Rademakers heeft geen luisterend oor, hij luisterde niet naar de klachten én wensen van de patiënt. We zijn er niks mee opgeschoten en zullen een second opinion aanvragen bij een andere orthopeed/ziekenhuis. Ondanks ik mijn zorgen en klachten (die al langer dan een jaar spelen) vertelde, zag hij geen reden om het te onderzoeken. Van mij een dikke 1. Erg jammer om deze recensie te moeten schrijven, maar ik ben er helemaal niks mee opgeschoten en ook geen enkel advies gekregen van Rademakers. Ik hoop dat hij in het vervolg wél patienten het gevoel kan geven dat hij wil meewerken of onderzoeken. Bij mij was dat niet het geval namelijk.
Reactie van zorgverlener:Wij lezen dat u niet tevreden bent over uw behandeling bij een van onze specialisten. Dat vinden wij erg vervelend. Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis verder wilt bespreken met de klachtencoördinator? Dit is mogelijk via de afdeling patiëntenvoorlichting (023)2242060, of door een mailtje te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Haarlem, Boerhaavelaan 22 (13,3 km)

Route op Google Maps

023-2240000