10 augustus 2022In goed overleg met de arts tot een besluit gekomen om tot een bepaalde behandeling te komen. Best een lastige opgave, zonder goede begeleiding van een professionel nauwelijks te doen.
10,0 als waardering10,0
10 augustus 2019na-controle na bedrijfsongeval. bij kennismaking hield de arts direct rekening met de trauma. goede uitleg en meerdere keren naar het trauma gekeken en getest. goed advies en tijd voor de mens
2,6 als waardering2,6
28 juni 2019Neuroloog dhr. Fennis leek mij en mijn chronische nekpijnklachten totaal niet serieus te nemen. Ik werd nog net niet de hut uitgekeken. Stugge onvriendelijke man. Geen goede ervaring !
Reactie van zorgverlener:Vervelend dat u deze ervaring heeft. Wij willen graag leren van patiënten en de zorg daar waar mogelijk verbeteren. Daarom zouden wij het op prijs stellen wanneer u contact wilt opnemen met onze klachtenfunctionaris. Zij is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 10.00 en 14.00 uur op telefoonnummer 0341-463801. Mailen kan ook naar klachten@stjansdal.nl Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
1,4 als waardering1,4
13 april 2019Klachten worden van tafel geveegd. Je krijg te horen van tja het is waarschijnlijk dat, maar zo niet ga maar weer terug naar je huisarts. Je krijgt geen arts maar iemand met een hbo opleiding, nu dat heb ik ook en ik heb ook mijn master gehaald aan een hbo instelling 30 jaar geleden. Er is totaal geen communicatie tussen de verschillende afdelingen en al helemaal niet naar mij als patiënt. Ben bang dat het St Jansdal het allemaal een beetje boven het hoofd groeit nu ze Lelystad hebben over genomen. Mijn vertrouwen in het St Jansdal is er niet.
Reactie van zorgverlener:Vervelend dat u deze ervaring heeft. Wij willen graag leren van patiënten en de zorg daar waar mogelijk verbeteren. Daarom zouden wij het op prijs stellen wanneer u contact wilt opnemen met onze klachtenfunctionaris. Zij is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 10.00 en 14.00 uur op telefoonnummer 0341-463801. Mailen kan ook naar klachten@stjansdal.nl Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
4,9 als waardering4,9
1 april 2019Ik wordt slecht behandeld en slecht gezegt en ze zeggen dat er spoed achter moet zitten en ik ben wel iemand met beperking
Reactie van zorgverlener:Vervelend dat u deze ervaring heeft. Wij willen graag leren van patiënten en de zorg daar waar mogelijk verbeteren. Daarom zouden wij het op prijs stellen wanneer u contact wilt opnemen met onze klachtenfunctionaris. Zij is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 10.00 en 14.00 uur op telefoonnummer 0341-463801. Mailen kan ook naar klachten@stjansdal.nl Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
10 augustus 2022In goed overleg met de arts tot een besluit gekomen om tot een bepaalde behandeling te komen. Best een lastige opgave, zonder goede begeleiding van een professionel nauwelijks te doen.
10,0 als waardering10,0
10 augustus 2019na-controle na bedrijfsongeval. bij kennismaking hield de arts direct rekening met de trauma. goede uitleg en meerdere keren naar het trauma gekeken en getest. goed advies en tijd voor de mens
2,6 als waardering2,6
28 juni 2019Neuroloog dhr. Fennis leek mij en mijn chronische nekpijnklachten totaal niet serieus te nemen. Ik werd nog net niet de hut uitgekeken. Stugge onvriendelijke man. Geen goede ervaring !
Reactie van zorgverlener:Vervelend dat u deze ervaring heeft. Wij willen graag leren van patiënten en de zorg daar waar mogelijk verbeteren. Daarom zouden wij het op prijs stellen wanneer u contact wilt opnemen met onze klachtenfunctionaris. Zij is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 10.00 en 14.00 uur op telefoonnummer 0341-463801. Mailen kan ook naar klachten@stjansdal.nl Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
1,4 als waardering1,4
13 april 2019Klachten worden van tafel geveegd. Je krijg te horen van tja het is waarschijnlijk dat, maar zo niet ga maar weer terug naar je huisarts. Je krijgt geen arts maar iemand met een hbo opleiding, nu dat heb ik ook en ik heb ook mijn master gehaald aan een hbo instelling 30 jaar geleden. Er is totaal geen communicatie tussen de verschillende afdelingen en al helemaal niet naar mij als patiënt. Ben bang dat het St Jansdal het allemaal een beetje boven het hoofd groeit nu ze Lelystad hebben over genomen. Mijn vertrouwen in het St Jansdal is er niet.
Reactie van zorgverlener:Vervelend dat u deze ervaring heeft. Wij willen graag leren van patiënten en de zorg daar waar mogelijk verbeteren. Daarom zouden wij het op prijs stellen wanneer u contact wilt opnemen met onze klachtenfunctionaris. Zij is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 10.00 en 14.00 uur op telefoonnummer 0341-463801. Mailen kan ook naar klachten@stjansdal.nl Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
4,9 als waardering4,9
1 april 2019Ik wordt slecht behandeld en slecht gezegt en ze zeggen dat er spoed achter moet zitten en ik ben wel iemand met beperking
Reactie van zorgverlener:Vervelend dat u deze ervaring heeft. Wij willen graag leren van patiënten en de zorg daar waar mogelijk verbeteren. Daarom zouden wij het op prijs stellen wanneer u contact wilt opnemen met onze klachtenfunctionaris. Zij is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 10.00 en 14.00 uur op telefoonnummer 0341-463801. Mailen kan ook naar klachten@stjansdal.nl Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.