Wilhelmina Kinderziekenhuis

Contractinformatie 2025

Ziekenhuis

Contract: vergoed

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt.We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Reviews van vestiging

6,5 op basis van 24 reviews

Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Bron: ZorgkaartNederland, afgelopen 4 jaar

9,9 als waardering
19 april 2025HG zwangerschap voorbereid meteen plan, goede communicatie met huisarts, plan werd uitgevoerd en effectief bijgesteld waar nodig. Regelmatig contact met zkh en bij stabiel verloop overgedragen aan de huisarts. Erg tevreden met de deskundigheid.
Reactie van zorgverlener:Bedankt voor deze mooie woorden. Wij delen het compliment met onze collega's en teams. Vriendelijke groet, Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
9,4 als waardering
8 februari 2025Ben geopereerd aan scoliose en goed geholpen! Lieve verpleegkundigen en werd goed naar je geluisterd!
Reactie van zorgverlener:Bedankt voor deze mooie woorden. Wij delen het compliment met onze collega's en teams. Vriendelijke groet, Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
1,4 als waardering
13 januari 2025Geen oog voor de patiënt/client en ouders. Medium care: Zij gaven mij het gevoel dat ouders stoorzenders zijn. Teveel baby’s dicht naast elkaar op een afdeling. Veel te veel prikkels, harde piepjes, huilende baby’s. Andere ouders die bellen en geen rekening houden met baby’s die ernaast liggen. Handhygiëne wordt niet toegepast. (Hoestende verpleegkundigen) Maken een indruk dat zij druk zijn en bij veel medewerkers voel je tijdsdruk. Als flesje niet lukken, wordt er niet geprobeerd en direct een sonde aangelegd, daarna te vaak sonde gegeven uit tijdsdruk. Elke medewerker heeft een andere visie op omgaan met prematuur. Geeft dus ook andere tips. Kraamafdeling: Geen goede communicatie onderling. Ik heb onjuiste hoeveelheden medicatie genomen. Wimpelen af met de opmerking ik geef het door aan de dagdienst. Stond niet duidelijk in het systeem. Patiënt is niet in de lead, wordt niet naar geluisterd. Eén verpleegkundige was ontzettend fijn gynaecoloog was heel kundig
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u een negatieve ervaring hebt met ons ziekenhuis. We zijn benieuwd naar uw verhaal en komen daarom graag met u in contact om uw ervaringen te bespreken. Daar kunnen wij van leren en onze zorg verbeteren. En als u wilt, dan kunnen wij u opbellen. Wij ontvangen dan graag uw telefoonnummer via info@umcutrecht.nl onder vermelding van ZorgkaartNederland en de datum van de waardering. Bespreek uw ervaring vooral ook met uw arts of met een van onze klachtenbemiddelaars. Het team klachtenbemiddelaars kunt u bereiken via 088 755 6208. We hopen gauw van u te horen zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Vriendelijke groet, Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
2,1 als waardering
8 januari 2025Luiers vergeten de verschonen, flesjes veel te laat geven omdat de medewerker er niet was en niemand anders wou het pakken, kweekje van het oog niet meteen wegbrengen laten ze uren liggen 6 uur en toen de dienst wisseling kwam deed die het wel wegbrengen. Speentjes die op de grond vallen niet meteen uitkoken maar gewoon op het kastje van de baby leggen. Medicijnen voor de ogen niet geven ik zat er van 10 tot 10 uur en hij zou om de 4 uur zijn ogen gedruppeld moeten hebben ze deden het gewoon niet.
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u een negatieve ervaring hebt gehad. Dit mag natuurlijk niet gebeuren. Wij zijn benieuwd naar uw verhaal. Daarom komen wij graag met u in contact om uw ervaringen te bespreken. Daar kunnen wij van leren en onze zorg verbeteren. Als u wilt, dan kunnen wij u opbellen. Wij ontvangen dan graag uw telefoonnummer via info@umcutrecht.nl onder vermelding van ZorgkaartNederland en de datum van de waardering. Daarnaast staat het team klachtenbemiddelaars voor u klaar om naar uw verhaal te luisteren. U kunt hen bereiken via 088 75 562 08. We hopen gauw van u te horen zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Vriendelijke groet,
3,0 als waardering
24 december 2024Ik heb op 20 november een doorverwijzing gekregen, in een moeilijke en steeds erger wordende situatie aangezien ik nauwelijks nog voedingsmiddelen verdraag en dat al sinds lange tijd. Ik kom echter niet aan de beurt. De reden die gisreren, 23 december, is opgegeven aan mijn huisarts is dat er geen afspraak kan worden ingepland omdat de agenda van de arts niet openstaat. Ik moet dus wachten terwijl ik nauwelijks nog weet hoe ik het moet redden, zonder enig zicht op de termijn. Ik vind dit vernederend en onverantwoord.
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u een negatieve ervaring hebt met ons ziekenhuis. We zijn benieuwd naar uw verhaal en komen daarom graag met u in contact om uw ervaringen te bespreken. Daar kunnen wij van leren en onze zorg verbeteren. En als u wilt, dan kunnen wij u opbellen. Wij ontvangen dan graag uw telefoonnummer via info@umcutrecht.nl onder vermelding van ZorgkaartNederland en de datum van de waardering. Bespreek uw ervaring vooral ook met de polikliniek of met een van onze klachtenbemiddelaars. Het team klachtenbemiddelaars kunt u bereiken via 088 755 6208. We hopen gauw van u te horen zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Vriendelijke groet, Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Utrecht, Lundlaan 6 (9,4 km)

Route op Google Maps

088-7555555

Contractinformatie 2025

Ziekenhuis

Contract: vergoed

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt.We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Reviews van vestiging

6,5 op basis van 24 reviews

Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Bron: ZorgkaartNederland, afgelopen 4 jaar

9,9 als waardering
19 april 2025HG zwangerschap voorbereid meteen plan, goede communicatie met huisarts, plan werd uitgevoerd en effectief bijgesteld waar nodig. Regelmatig contact met zkh en bij stabiel verloop overgedragen aan de huisarts. Erg tevreden met de deskundigheid.
Reactie van zorgverlener:Bedankt voor deze mooie woorden. Wij delen het compliment met onze collega's en teams. Vriendelijke groet, Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
9,4 als waardering
8 februari 2025Ben geopereerd aan scoliose en goed geholpen! Lieve verpleegkundigen en werd goed naar je geluisterd!
Reactie van zorgverlener:Bedankt voor deze mooie woorden. Wij delen het compliment met onze collega's en teams. Vriendelijke groet, Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
1,4 als waardering
13 januari 2025Geen oog voor de patiënt/client en ouders. Medium care: Zij gaven mij het gevoel dat ouders stoorzenders zijn. Teveel baby’s dicht naast elkaar op een afdeling. Veel te veel prikkels, harde piepjes, huilende baby’s. Andere ouders die bellen en geen rekening houden met baby’s die ernaast liggen. Handhygiëne wordt niet toegepast. (Hoestende verpleegkundigen) Maken een indruk dat zij druk zijn en bij veel medewerkers voel je tijdsdruk. Als flesje niet lukken, wordt er niet geprobeerd en direct een sonde aangelegd, daarna te vaak sonde gegeven uit tijdsdruk. Elke medewerker heeft een andere visie op omgaan met prematuur. Geeft dus ook andere tips. Kraamafdeling: Geen goede communicatie onderling. Ik heb onjuiste hoeveelheden medicatie genomen. Wimpelen af met de opmerking ik geef het door aan de dagdienst. Stond niet duidelijk in het systeem. Patiënt is niet in de lead, wordt niet naar geluisterd. Eén verpleegkundige was ontzettend fijn gynaecoloog was heel kundig
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u een negatieve ervaring hebt met ons ziekenhuis. We zijn benieuwd naar uw verhaal en komen daarom graag met u in contact om uw ervaringen te bespreken. Daar kunnen wij van leren en onze zorg verbeteren. En als u wilt, dan kunnen wij u opbellen. Wij ontvangen dan graag uw telefoonnummer via info@umcutrecht.nl onder vermelding van ZorgkaartNederland en de datum van de waardering. Bespreek uw ervaring vooral ook met uw arts of met een van onze klachtenbemiddelaars. Het team klachtenbemiddelaars kunt u bereiken via 088 755 6208. We hopen gauw van u te horen zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Vriendelijke groet, Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
2,1 als waardering
8 januari 2025Luiers vergeten de verschonen, flesjes veel te laat geven omdat de medewerker er niet was en niemand anders wou het pakken, kweekje van het oog niet meteen wegbrengen laten ze uren liggen 6 uur en toen de dienst wisseling kwam deed die het wel wegbrengen. Speentjes die op de grond vallen niet meteen uitkoken maar gewoon op het kastje van de baby leggen. Medicijnen voor de ogen niet geven ik zat er van 10 tot 10 uur en hij zou om de 4 uur zijn ogen gedruppeld moeten hebben ze deden het gewoon niet.
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u een negatieve ervaring hebt gehad. Dit mag natuurlijk niet gebeuren. Wij zijn benieuwd naar uw verhaal. Daarom komen wij graag met u in contact om uw ervaringen te bespreken. Daar kunnen wij van leren en onze zorg verbeteren. Als u wilt, dan kunnen wij u opbellen. Wij ontvangen dan graag uw telefoonnummer via info@umcutrecht.nl onder vermelding van ZorgkaartNederland en de datum van de waardering. Daarnaast staat het team klachtenbemiddelaars voor u klaar om naar uw verhaal te luisteren. U kunt hen bereiken via 088 75 562 08. We hopen gauw van u te horen zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Vriendelijke groet,
3,0 als waardering
24 december 2024Ik heb op 20 november een doorverwijzing gekregen, in een moeilijke en steeds erger wordende situatie aangezien ik nauwelijks nog voedingsmiddelen verdraag en dat al sinds lange tijd. Ik kom echter niet aan de beurt. De reden die gisreren, 23 december, is opgegeven aan mijn huisarts is dat er geen afspraak kan worden ingepland omdat de agenda van de arts niet openstaat. Ik moet dus wachten terwijl ik nauwelijks nog weet hoe ik het moet redden, zonder enig zicht op de termijn. Ik vind dit vernederend en onverantwoord.
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u een negatieve ervaring hebt met ons ziekenhuis. We zijn benieuwd naar uw verhaal en komen daarom graag met u in contact om uw ervaringen te bespreken. Daar kunnen wij van leren en onze zorg verbeteren. En als u wilt, dan kunnen wij u opbellen. Wij ontvangen dan graag uw telefoonnummer via info@umcutrecht.nl onder vermelding van ZorgkaartNederland en de datum van de waardering. Bespreek uw ervaring vooral ook met de polikliniek of met een van onze klachtenbemiddelaars. Het team klachtenbemiddelaars kunt u bereiken via 088 755 6208. We hopen gauw van u te horen zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Vriendelijke groet, Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Utrecht, Lundlaan 6 (9,4 km)

Route op Google Maps

088-7555555