3 juli 2024Alle huisartsen zijn prima, ze luisteren naar je en geven het idee dat ze je serieus nemen. Het probleem is de mannelijke assistent, incapabel, zeer onbeleefd en maakt er een rommeltje van. Kan niet fatsoenlijk de telefoon opnemen, zijn Nederlands is onvoldoende waardoor hij je vaak gewoon niet begrijpt en alles is te veel voor hem. Als je hem te veel vraagt verheft hij ook nog eens zijn stem.
9,2 als waardering9,2
22 augustus 2023Fijne bekwame lieve huisarts (Roeloffs) die écht naar je luistert en de tijd voor je neemt. Hetzelfde geldt voor de praktijkondersteuners en de diëtiste. Ik ga er altijd graag naar toe en voel me gezien.
2,0 als waardering2,0
11 juli 2023Assistent aan de lijn gekregen, die nadat ik 5 keer uit had moeten leggen wat mijn klacht was, nog niet begreep waar ik voor belde. Vervolgens zelf de conclusie trok dat een doorverwijzing niet nodig was en in 1e instantie weigerde om een afspraak voor mij in te plannen, terwijl ik oorpijn en koorts had. Hij vond dat het kon wachten tot mijn eigen huisarts terug was van vakantie over 3 weken. Na 5 keer mijn geboorte datum te hebben doorgegeven, noteerde hij dit nog verkeerd. Zeer onprettige op het onbeschofte af bejegening door deze assistent. Onbegrijpelijk dat zo’n onprofessioneel iemand werkzaam kan zijn in een dokterspraktijk
10,0 als waardering10,0
26 september 2022Ik ben al 24 jaar patiënt bij deze huisartsenpraktijk. En ik heb niets dan lof over de huidige en vorige huisarts en de assistentes/n m.b.t. alle aspecten over de verleende zorg.
2,5 als waardering2,5
26 januari 2022Na een maand met zware keelklachten te hebben gelopen maak ik een afspraak, bij binnenkomst zie ik 3 mensen zonder mondkapje op en zie ik nergens borden staan dat dit verplicht is, terwijl ik mij aanmeld zegt de receptionist dat een mondkapje verplicht is en vraag ik waarom de rest het niet hoeft, vervolgens doe ik hem op en mag de rest verder zonder. Bij binnenkomst bij de huisarts Roeloffs zegt ze dat dit helaas regels van boven af zijn en vraag ik haar op een ludieke wijze dat als er van boven word gevraagd om mensen verkeerd te behandelen of benadelen, of ze dat dan ook doet. Waarop ze onmiddelijk het gesprek afkapte en mij verzocht het pand te verlaten, nadat ik al een week op deze heb gewacht. Haar emoties gaan over jou gezondheid heen! Jammer dat ik mijn echte verhaal hier niet kwijt kan door “gedrags regels” die de waarheid niet aan kunnen.
3 juli 2024Alle huisartsen zijn prima, ze luisteren naar je en geven het idee dat ze je serieus nemen. Het probleem is de mannelijke assistent, incapabel, zeer onbeleefd en maakt er een rommeltje van. Kan niet fatsoenlijk de telefoon opnemen, zijn Nederlands is onvoldoende waardoor hij je vaak gewoon niet begrijpt en alles is te veel voor hem. Als je hem te veel vraagt verheft hij ook nog eens zijn stem.
9,2 als waardering9,2
22 augustus 2023Fijne bekwame lieve huisarts (Roeloffs) die écht naar je luistert en de tijd voor je neemt. Hetzelfde geldt voor de praktijkondersteuners en de diëtiste. Ik ga er altijd graag naar toe en voel me gezien.
2,0 als waardering2,0
11 juli 2023Assistent aan de lijn gekregen, die nadat ik 5 keer uit had moeten leggen wat mijn klacht was, nog niet begreep waar ik voor belde. Vervolgens zelf de conclusie trok dat een doorverwijzing niet nodig was en in 1e instantie weigerde om een afspraak voor mij in te plannen, terwijl ik oorpijn en koorts had. Hij vond dat het kon wachten tot mijn eigen huisarts terug was van vakantie over 3 weken. Na 5 keer mijn geboorte datum te hebben doorgegeven, noteerde hij dit nog verkeerd. Zeer onprettige op het onbeschofte af bejegening door deze assistent. Onbegrijpelijk dat zo’n onprofessioneel iemand werkzaam kan zijn in een dokterspraktijk
10,0 als waardering10,0
26 september 2022Ik ben al 24 jaar patiënt bij deze huisartsenpraktijk. En ik heb niets dan lof over de huidige en vorige huisarts en de assistentes/n m.b.t. alle aspecten over de verleende zorg.
2,5 als waardering2,5
26 januari 2022Na een maand met zware keelklachten te hebben gelopen maak ik een afspraak, bij binnenkomst zie ik 3 mensen zonder mondkapje op en zie ik nergens borden staan dat dit verplicht is, terwijl ik mij aanmeld zegt de receptionist dat een mondkapje verplicht is en vraag ik waarom de rest het niet hoeft, vervolgens doe ik hem op en mag de rest verder zonder. Bij binnenkomst bij de huisarts Roeloffs zegt ze dat dit helaas regels van boven af zijn en vraag ik haar op een ludieke wijze dat als er van boven word gevraagd om mensen verkeerd te behandelen of benadelen, of ze dat dan ook doet. Waarop ze onmiddelijk het gesprek afkapte en mij verzocht het pand te verlaten, nadat ik al een week op deze heb gewacht. Haar emoties gaan over jou gezondheid heen! Jammer dat ik mijn echte verhaal hier niet kwijt kan door “gedrags regels” die de waarheid niet aan kunnen.