20 februari 2025Zonder dat het doorgegeven is, is de afspraak verplaatst niet alleen naar een andere huisarts maar ook nog een half uur later waarbij de assistente ontkent dat het niet klopt en vindt dat de patiënten moeten niet zeuren. Dat patienten een bepaalde huisarts in de praktijk kiezen heeft een reden, het gaat om vertrouwensrelatie.
9,8 als waardering9,8
30 oktober 2024Ik ben met veel empathie en tevens doortastend behandeld.
2,0 als waardering2,0
13 december 2022Ik heb een klacht ingediend over de houding en communicatie van zowel hun assistenten en huisarts. Er werd belooft dat er een gesprek zal komen met de nieuwe praktijkeigenaar alleen bij een vervolggesprek gaf de huisarts aan die deze klacht behandelen heeft dat hij geen behoefte heeft aan een gesprek. Ik heb nu een officiële klacht ingediend en ingeschreven bij een ander huisarts.
4,8 als waardering4,8
3 oktober 2022Gaat moeizaam, lig het hele weekend plat verschrikkelijke pijn weekenarts schrijf verkeerde medicatie voor dan bel je maandagochtend vroeg om zwaardere medicatie na 2 uur wachten nog niet terug gebeld gaat mijn man er naar toe wordt die even afgesnauwd dat ik geduld moet hebben. (Na 2 uur is er nog niks gebeurt hoezo geduld) Ik lig te gillen in bed van de pijn, mijn man komt daar voor het eerst die weet niet wat hij mee maakt. Volgende keer gewoon 112 bellen. Het wordt is tijd dat ze intern alle problemen gaan oplossen. Ik betaal netjes mijn zorgpremie dus mag ik ook verwachten dat ik daar zorg voor krijg als ik die nodig heb.
8,0 als waardering8,0
21 juli 2022Bij Huisartsenpraktijk Nieuwe Maas ben ik sinds 2016. Ik ben (erg) tevreden over de kennis van de behandelaren, over de behandeling en de wijze waarop de praktijd gerund wordt. Ook de assistentes tonen inzet, hebben kennis van zaken, en geven voldoende, duidelijke informatie en op een vriendelijke manier. Ik wordt hetzij kundig behandeld, danwel kordaat doorgestuurd naar een specialist.
20 februari 2025Zonder dat het doorgegeven is, is de afspraak verplaatst niet alleen naar een andere huisarts maar ook nog een half uur later waarbij de assistente ontkent dat het niet klopt en vindt dat de patiënten moeten niet zeuren. Dat patienten een bepaalde huisarts in de praktijk kiezen heeft een reden, het gaat om vertrouwensrelatie.
9,8 als waardering9,8
30 oktober 2024Ik ben met veel empathie en tevens doortastend behandeld.
2,0 als waardering2,0
13 december 2022Ik heb een klacht ingediend over de houding en communicatie van zowel hun assistenten en huisarts. Er werd belooft dat er een gesprek zal komen met de nieuwe praktijkeigenaar alleen bij een vervolggesprek gaf de huisarts aan die deze klacht behandelen heeft dat hij geen behoefte heeft aan een gesprek. Ik heb nu een officiële klacht ingediend en ingeschreven bij een ander huisarts.
4,8 als waardering4,8
3 oktober 2022Gaat moeizaam, lig het hele weekend plat verschrikkelijke pijn weekenarts schrijf verkeerde medicatie voor dan bel je maandagochtend vroeg om zwaardere medicatie na 2 uur wachten nog niet terug gebeld gaat mijn man er naar toe wordt die even afgesnauwd dat ik geduld moet hebben. (Na 2 uur is er nog niks gebeurt hoezo geduld) Ik lig te gillen in bed van de pijn, mijn man komt daar voor het eerst die weet niet wat hij mee maakt. Volgende keer gewoon 112 bellen. Het wordt is tijd dat ze intern alle problemen gaan oplossen. Ik betaal netjes mijn zorgpremie dus mag ik ook verwachten dat ik daar zorg voor krijg als ik die nodig heb.
8,0 als waardering8,0
21 juli 2022Bij Huisartsenpraktijk Nieuwe Maas ben ik sinds 2016. Ik ben (erg) tevreden over de kennis van de behandelaren, over de behandeling en de wijze waarop de praktijd gerund wordt. Ook de assistentes tonen inzet, hebben kennis van zaken, en geven voldoende, duidelijke informatie en op een vriendelijke manier. Ik wordt hetzij kundig behandeld, danwel kordaat doorgestuurd naar een specialist.