Huisartsenpraktijk de Gravin

Contractinformatie 2025

Huisarts

Contract: vergoed

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt.We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Huisarts

  • FMJR Meulman
  • B van Otterdijk
  • MHT Spronk
  • F van der Wissel

Reviews van vestiging

4,2 op basis van 3 reviews

Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Bron: ZorgkaartNederland, afgelopen 4 jaar

2,0 als waardering
25 februari 2025De praktijk is in de loop der jaren hard achteruit gegaan, veel wisseling van artsen. Je klachten worden niet serieus genomen en je bent een proefkonijn voor medicatie. Je wordt jaarlijks opgeroepen omdat je in de risicogroep zit voor hart- en vaatziekten maar als je klachten heb dan wordt het afgedaan als zal de overgang wel zijn. Je krijgt medicatie die niet werkt, dan neem nog maar een extra pilletje. Daarbij wordt je ronduit onbeschoft behandeld door de huisarts, enige goede zijn de assistentes, die staan wel voor je klaar en doen wat ze doen moeten en denken met je mee
2,8 als waardering
14 december 2022Ik ben hier nooit duidelijk geholpen. Ik kwam voor een ding en de arts begon heel ergens anders over, wat er niks mee te maken had. Als ik meer duidelijkheid vroeg over een uitslag moest ik het zelf maar opzoeken op internet wat het precies was. Geen vriendelijke assistente aan de telefoon. Mijn algehele ervaring was hier dus niet positief
7,8 als waardering
7 maart 2022Minder wisselen van huisartsen
3,0 als waardering
8 januari 2020Mijn dochter is al 4 weken aan het hoesten dat is nou niet spoed maar de kind heeft hier heel veel last van. Vanaf begin december 2019 is de praktijk slecht bereikbaar. Er zijn veel wisselingen geweest bij de huisarts. Ik krijg steeds een bandje en bij nummer 3 of wanneer je 2 bent begint het opnieuw of je wordt weggedrukt. Later werd vertelt dat ze een storing hadden. De hele dag? De assistent geef je geen afspraak en lijkt alsof zij de dokter is. Ze geeft allerlei adviezen aan dat ik denk betaal ik hiervoor zoveel zorgverzekering. Erg frustrerend. Vandaag ga ik het weer proberen anders neem ik contact op met mijn verzekering. Ik denk om overstappen maar vaak zitten de huisartsen vol. De parktijkondersteuner lijkt de enige te zijn die echt naar je luister. Daar kom ik toevallig om het half jaar. Gelukkig want anders kom ik toch niet aan toe om afspreken via de lijn.
6,0 als waardering
27 december 2019Het is bijna onmogelijk om een afspraak te maken. De assistente is uiteraard soms in overleg/ pauze... dat snap ik. Maar als het bandje zegt tot 11 uur in overleg en dat zelfde bandje staat om kwart over 11 nog aan? Als je dan uiteindelijk een afspraak gemaakt hebt word je nooit op tijd naar binnen geroepen. geroepen loopt altijd uit (zelfs als je om 9 uur s'morgens een afspraak hebt) En ik heb ook het idee dat ze me liever kwijt dan rijk zijn. Mijn zoontje heeft 6 tot 10 keer per jaar krentenbaard. Nou op mijn bezoek gingen ze nu eindelijk verder zoeken. Niet dat ik de uitslag al weet want tja... of je krijgt gelijk het bandje dat het te druk is, of je verbinding wordt verbroken nadat je van wachtende nr 7 naar nr 3 gekropen bent... Ik zou het prettig vinden als we online afspraken konden maken of via e-mail een vraag kunnen stellen. Zoals de uitslag van dit onderzoek. Of dat je gebeld wordt wanneer het hun uit komt (dat doet het ziekenhuis ook....)
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Tiel, Hertog Reinaldlaan 10 (0,8 km)

Route op Google Maps

Contractinformatie 2025

Huisarts

Contract: vergoed

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt.We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Huisarts

  • FMJR Meulman
  • B van Otterdijk
  • MHT Spronk
  • F van der Wissel

Reviews van vestiging

4,2 op basis van 3 reviews

Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Bron: ZorgkaartNederland, afgelopen 4 jaar

2,0 als waardering
25 februari 2025De praktijk is in de loop der jaren hard achteruit gegaan, veel wisseling van artsen. Je klachten worden niet serieus genomen en je bent een proefkonijn voor medicatie. Je wordt jaarlijks opgeroepen omdat je in de risicogroep zit voor hart- en vaatziekten maar als je klachten heb dan wordt het afgedaan als zal de overgang wel zijn. Je krijgt medicatie die niet werkt, dan neem nog maar een extra pilletje. Daarbij wordt je ronduit onbeschoft behandeld door de huisarts, enige goede zijn de assistentes, die staan wel voor je klaar en doen wat ze doen moeten en denken met je mee
2,8 als waardering
14 december 2022Ik ben hier nooit duidelijk geholpen. Ik kwam voor een ding en de arts begon heel ergens anders over, wat er niks mee te maken had. Als ik meer duidelijkheid vroeg over een uitslag moest ik het zelf maar opzoeken op internet wat het precies was. Geen vriendelijke assistente aan de telefoon. Mijn algehele ervaring was hier dus niet positief
7,8 als waardering
7 maart 2022Minder wisselen van huisartsen
3,0 als waardering
8 januari 2020Mijn dochter is al 4 weken aan het hoesten dat is nou niet spoed maar de kind heeft hier heel veel last van. Vanaf begin december 2019 is de praktijk slecht bereikbaar. Er zijn veel wisselingen geweest bij de huisarts. Ik krijg steeds een bandje en bij nummer 3 of wanneer je 2 bent begint het opnieuw of je wordt weggedrukt. Later werd vertelt dat ze een storing hadden. De hele dag? De assistent geef je geen afspraak en lijkt alsof zij de dokter is. Ze geeft allerlei adviezen aan dat ik denk betaal ik hiervoor zoveel zorgverzekering. Erg frustrerend. Vandaag ga ik het weer proberen anders neem ik contact op met mijn verzekering. Ik denk om overstappen maar vaak zitten de huisartsen vol. De parktijkondersteuner lijkt de enige te zijn die echt naar je luister. Daar kom ik toevallig om het half jaar. Gelukkig want anders kom ik toch niet aan toe om afspreken via de lijn.
6,0 als waardering
27 december 2019Het is bijna onmogelijk om een afspraak te maken. De assistente is uiteraard soms in overleg/ pauze... dat snap ik. Maar als het bandje zegt tot 11 uur in overleg en dat zelfde bandje staat om kwart over 11 nog aan? Als je dan uiteindelijk een afspraak gemaakt hebt word je nooit op tijd naar binnen geroepen. geroepen loopt altijd uit (zelfs als je om 9 uur s'morgens een afspraak hebt) En ik heb ook het idee dat ze me liever kwijt dan rijk zijn. Mijn zoontje heeft 6 tot 10 keer per jaar krentenbaard. Nou op mijn bezoek gingen ze nu eindelijk verder zoeken. Niet dat ik de uitslag al weet want tja... of je krijgt gelijk het bandje dat het te druk is, of je verbinding wordt verbroken nadat je van wachtende nr 7 naar nr 3 gekropen bent... Ik zou het prettig vinden als we online afspraken konden maken of via e-mail een vraag kunnen stellen. Zoals de uitslag van dit onderzoek. Of dat je gebeld wordt wanneer het hun uit komt (dat doet het ziekenhuis ook....)
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Tiel, Hertog Reinaldlaan 10 (0,8 km)

Route op Google Maps