7 mei 2025ze neem tijd luister, uit leg, ook welk onderzoek. super.beld mijn direct de uitslag van onderzoed en verteld hoe verder moet
9,9 als waardering9,9
1 mei 2025Ze gingen er met 5 disciplines naar kijken, en stelde diagnose en behandeling voor. Hetgeen bij mij al meer dan een jaar speelde wat binnen maand opgelost.
9,6 als waardering9,6
16 maart 2025Wat een geoliede machine! Snel, efficiënt, alles begrijpelijk uitgelegd en wat een geweldig eindresultaat! Als herboren na het plaatsen van twee stents. Dank Dr Mahmoud en team
3,1 als waardering3,1
28 januari 2025Zeer incapabel m.b.t. complexe casuïstiek. Poliklinieken communiceren niet met elkaar, de ene wist niet dat ik op de andere was opgenomen. Fouten gemaakt bij het inbrengen van infuus bij mijn baby, schoot tegen zijn hart aan (maar er werd bij wijze van excuus medegedeeld dat het protocol zou worden aangepast). Mijn ct scan kwijtgeraakt (bleek na een week gillen van de pijn na de bevalling trombose te hebben, niemand die luisterde), hematoloog heeft nooit een brief naar de huisarts gestuurd.
4,2 als waardering4,2
23 januari 2025Communicatie is ook hier echt een groot probleem, niet van de assistentes dat zeker niet ,maar wel van de arts.daar mask je een bel afspraak mee en je wordt gewoon niet gebeld.is mijn dit jjaar al twee keer over komen. Ook een advies aan deze artsen zorg dat je beter gaat communiceren.agressie wordt vask veroorzaken door slecht communiceren.en die artsen krijgen dit niet over hun heen.en zijn altijd de assistente verpleegkundigen.nóóit de arts of behandelaars.dus beter Communicatie zorgt voor minder agressie.
7 mei 2025ze neem tijd luister, uit leg, ook welk onderzoek. super.beld mijn direct de uitslag van onderzoed en verteld hoe verder moet
9,9 als waardering9,9
1 mei 2025Ze gingen er met 5 disciplines naar kijken, en stelde diagnose en behandeling voor. Hetgeen bij mij al meer dan een jaar speelde wat binnen maand opgelost.
9,6 als waardering9,6
16 maart 2025Wat een geoliede machine! Snel, efficiënt, alles begrijpelijk uitgelegd en wat een geweldig eindresultaat! Als herboren na het plaatsen van twee stents. Dank Dr Mahmoud en team
3,1 als waardering3,1
28 januari 2025Zeer incapabel m.b.t. complexe casuïstiek. Poliklinieken communiceren niet met elkaar, de ene wist niet dat ik op de andere was opgenomen. Fouten gemaakt bij het inbrengen van infuus bij mijn baby, schoot tegen zijn hart aan (maar er werd bij wijze van excuus medegedeeld dat het protocol zou worden aangepast). Mijn ct scan kwijtgeraakt (bleek na een week gillen van de pijn na de bevalling trombose te hebben, niemand die luisterde), hematoloog heeft nooit een brief naar de huisarts gestuurd.
4,2 als waardering4,2
23 januari 2025Communicatie is ook hier echt een groot probleem, niet van de assistentes dat zeker niet ,maar wel van de arts.daar mask je een bel afspraak mee en je wordt gewoon niet gebeld.is mijn dit jjaar al twee keer over komen. Ook een advies aan deze artsen zorg dat je beter gaat communiceren.agressie wordt vask veroorzaken door slecht communiceren.en die artsen krijgen dit niet over hun heen.en zijn altijd de assistente verpleegkundigen.nóóit de arts of behandelaars.dus beter Communicatie zorgt voor minder agressie.