18 juni 2025Mijn vrouw was heel erg tevreden over omgang met de doctoren en het verplegend personeel. Ze hebben werkelijk het onderste uit de kan gehaald om haar fysieke toestand te verbeteren. Helaas heeft dat uiteindelijk, ondanks alle goede zorgen, niet die verbeteringen gebracht die wij gehoopt hadden. 'Niettemin zijn wij dankbaar voor wat zij voor haar hebben gedaan.
8,0 als waardering8,0
29 april 2025Het gaat mij in deze met name over het gemiddelde van een aantal behandelingen die ik heb ondergaan en dat was meestal in een onderzoekssituatie, zoals daar zijn röntgen, gesprekken met artsen, een behandeling situaties tijdens de opname door de betreffende artsen. Ik wilde dit graag even kwijt omdat een goed verlopen behandeling vaak vergeten wordt om deze te melden op de zorgkaart. Daardoor ontstaat vaak een te negatief beeld. Gelre Apeldoorn heeft mij bij deze reeks van behandelingen nooit teleurgesteld. Ik vond dit best een compliment waard.
4,4 als waardering4,4
2 april 2025Ik was al geen fan van het Gelre ziekenhuis maar moest nu voor een ander contact zoeken. Maar het is nog erger geworden da thet al was. Arrogante assistenten die denken dat ze de zelf de dokter zijn maar ook het gevoel dat de specialisten hier de B opmeiding hebben gedaan. Echt een vreselijk ziekenhuis waar ik zelf gelukkig geen gebruik meer van hoef te maken. Als laatste luisteren. Ze doen wel alsof omdat ze geleerd hebben te moeten luisteren maar oprecht.nee
Reactie van zorgverlener:Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren over uw ervaring. Gelre Ziekenhuizen vindt het erg belangrijk om te weten hoe patiënten en naasten onze zorg ervaren, zodat we waar nodig verbeteringen kunnen doorvoeren.
Indien u verdere details wilt delen of behoefte heeft aan een persoonlijk gesprek, kunt u contact met ons opnemen via 055-5818855 of klachtenfunctionaris@gelre.nl.
Met vriendelijke groet,
Bureau Klachten en Claims
Gelre ziekenhuizen
10,0 als waardering10,0
27 februari 2025Ik heb 10 dagen op de afdeling Oncologie (B8) gelegen en ik ben diep onder de indruk van de liefdevolle, empathische en uitstekende zorg van vrijwel iedereen met wie ik te maken heb gehad. Ook de sfeer onderling tussen verpleegkundigen, artsen en ondersteunende medewerkers is voelbaar goed. Er was geen moeite teveel, dag en nacht stond iedereen klaar om mijn verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ik voelde me veilig, gehoord en gezien en wat ik misschien nog wel het allermeest heb gewaardeerd, is dat er ook heel veel gelachen wordt, dat haalt vaak de spanning uit de lucht en als het om serieuze zaken als kanker gaat, is dat enorm fijn en wenselijk. Dus lieve mensen van B8, ontzettend bedankt voor alles wat jullie voor mij hebben gedaan
10,0 als waardering10,0
26 februari 2025Ben heel erg tevreden over mijn beide operaties die door een heel deskundig plastische chirurg (P.D.H.M Verhaegen) Alles is perfect uitgelegd en uitgevoerd.
18 juni 2025Mijn vrouw was heel erg tevreden over omgang met de doctoren en het verplegend personeel. Ze hebben werkelijk het onderste uit de kan gehaald om haar fysieke toestand te verbeteren. Helaas heeft dat uiteindelijk, ondanks alle goede zorgen, niet die verbeteringen gebracht die wij gehoopt hadden. 'Niettemin zijn wij dankbaar voor wat zij voor haar hebben gedaan.
8,0 als waardering8,0
29 april 2025Het gaat mij in deze met name over het gemiddelde van een aantal behandelingen die ik heb ondergaan en dat was meestal in een onderzoekssituatie, zoals daar zijn röntgen, gesprekken met artsen, een behandeling situaties tijdens de opname door de betreffende artsen. Ik wilde dit graag even kwijt omdat een goed verlopen behandeling vaak vergeten wordt om deze te melden op de zorgkaart. Daardoor ontstaat vaak een te negatief beeld. Gelre Apeldoorn heeft mij bij deze reeks van behandelingen nooit teleurgesteld. Ik vond dit best een compliment waard.
4,4 als waardering4,4
2 april 2025Ik was al geen fan van het Gelre ziekenhuis maar moest nu voor een ander contact zoeken. Maar het is nog erger geworden da thet al was. Arrogante assistenten die denken dat ze de zelf de dokter zijn maar ook het gevoel dat de specialisten hier de B opmeiding hebben gedaan. Echt een vreselijk ziekenhuis waar ik zelf gelukkig geen gebruik meer van hoef te maken. Als laatste luisteren. Ze doen wel alsof omdat ze geleerd hebben te moeten luisteren maar oprecht.nee
Reactie van zorgverlener:Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren over uw ervaring. Gelre Ziekenhuizen vindt het erg belangrijk om te weten hoe patiënten en naasten onze zorg ervaren, zodat we waar nodig verbeteringen kunnen doorvoeren.
Indien u verdere details wilt delen of behoefte heeft aan een persoonlijk gesprek, kunt u contact met ons opnemen via 055-5818855 of klachtenfunctionaris@gelre.nl.
Met vriendelijke groet,
Bureau Klachten en Claims
Gelre ziekenhuizen
10,0 als waardering10,0
27 februari 2025Ik heb 10 dagen op de afdeling Oncologie (B8) gelegen en ik ben diep onder de indruk van de liefdevolle, empathische en uitstekende zorg van vrijwel iedereen met wie ik te maken heb gehad. Ook de sfeer onderling tussen verpleegkundigen, artsen en ondersteunende medewerkers is voelbaar goed. Er was geen moeite teveel, dag en nacht stond iedereen klaar om mijn verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ik voelde me veilig, gehoord en gezien en wat ik misschien nog wel het allermeest heb gewaardeerd, is dat er ook heel veel gelachen wordt, dat haalt vaak de spanning uit de lucht en als het om serieuze zaken als kanker gaat, is dat enorm fijn en wenselijk. Dus lieve mensen van B8, ontzettend bedankt voor alles wat jullie voor mij hebben gedaan
10,0 als waardering10,0
26 februari 2025Ben heel erg tevreden over mijn beide operaties die door een heel deskundig plastische chirurg (P.D.H.M Verhaegen) Alles is perfect uitgelegd en uitgevoerd.