Diakonessenhuis

Contractinformatie 2025

Ziekenhuis

Contract: vergoed

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt.We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Reviews van vestiging

7,2 op basis van 89 reviews

8,4 als waardering
22 juni 2025Zeer tevreden over Diakonessenhuis Utrecht. Paar keer ingreepjes gehad etcetera zeer fijn ziekenhuis. Echter Poli interne DIABETES ervaar ik wat onervarenheid. Insulineresistentie opgetreden Juni 2025. Loop lang te stuiteren met nieuwe instellingen. Er is duidelijk hulp geboden. Ooit werd er door een al lang gepensioneerde diabetes verpleegkundige gezegd wat ik eventueel nog meer kan doen om aan mijn diabetes huishouding dit pas ik toe. En gaat beter. Duidelijk zijn de dames interne afd. diabetes. Jong maar ook zeker niet onervaren. Ben zeker te spreken over diëtiste omtrent wat meer verheldering. Verder misschien PERSOONLIJK heb het idee dat Diak DIABETES meer app contact biedt en korte vraag via telefoonspreek uur past niet niet echt bij mij. Ga voor DIABETES naar een ander ziekenhuis. Ben ook wel gehoord door diabetes teammanager. Overstap is geen impuls. De intetnist ben ik helemaal tevreden mee!
10,0 als waardering
24 mei 2025Ik gun iedereen een Jurre en Mark wat een fijne mensen. Ik heb me heel erg op mijn gemak gevoeld door de manier waarop zij mij hebben behandeld. Een dikke dank je wel. Anja Roelofsen
8,5 als waardering
12 mei 2025Ik werd met spoed doorverwezen van de huisarts naar de oogarts in het ziekenhuis voor nader onderzoek. Ik had gordelroos bij mijn oog en dit kan gevaarlijk zijn. I.v.m. wat gekke klachten kreeg ik nadere onderzoeken. De onderzoeken vonden snel en efficiënt plaats. Gelukkig kreeg ik goed nieuws en was er niets aan de hand. In de wachtkamer hing een scherm om een beoordeling achter te laten op ZorgkaartNederland. Bij deze. Enige verbeterpuntje: Jammer dat ik niet de uitslagen van het onderzoek kon inzien. Ik kreeg wel een uitnodiging voor BeterDichtbij en heb het ziekenhuis aan UwZorgOnline proberen toe te voegen, maar dat laatste lukte niet en in de eerste kon ik alleen vragen stellen.
10,0 als waardering
8 mei 2025Fantastisch geholpen door Verpleegkundig Specialist mw. Dr. J.A.B. (Anja) van Garderen. Dankzij het door haar opgezette plan kan ik zelfs zonder hulpmiddelen weer zelfstandig lopen.
5,5 als waardering
27 januari 2025Ik ben hier geweest voor mijn chronische aandoening, het is een lange tijd rustig geweest maar het speelde weer op dus maakte ik een afspraak. De onderzoeken zoals een mri scan en gesprek met de arts konden heel snel. Maar de dag van het gesprek kwam me niet uit en wilde deze verzetten. Dit kon dus niet want volgens hun was ik een nieuwe spoed patiënt en die kunnen afspraken niet verzetten. De medewerker vertelde me dat ik al meer dan een jaar geen contact heb gehad met het ziekenhuis en dat daarom ik een nieuwe spoedpatient ben. Dit klopte niet want had gewoon contact gehad in het zelfde jaar. Na een boze mededeling vanaf mijn kant zou de arts terug bellen. Dit deed ze ook maar ik heb de oproep gemist, ik zit natuurlijk niet de hele dag met mijn gezicht in de telefoon wachten op een telefoon. Terug bellen had geen zin, ik moest wachten tot ik gebeld werd. Dat is nooit meer gebeurd.
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het vervelend dat u de afspraak negatief heeft ervaren. We komen graag met u in contact om uw ervaring te bespreken. Daar kunnen wij van leren. We hebben daarvoor bij u een contactverzoek ingediend.
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Utrecht, Bosboomstraat 1 (7,2 km)

Route op Google Maps

030-2566566

Contractinformatie 2025

Ziekenhuis

Contract: vergoed

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt.We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Reviews van vestiging

7,2 op basis van 89 reviews

8,4 als waardering
22 juni 2025Zeer tevreden over Diakonessenhuis Utrecht. Paar keer ingreepjes gehad etcetera zeer fijn ziekenhuis. Echter Poli interne DIABETES ervaar ik wat onervarenheid. Insulineresistentie opgetreden Juni 2025. Loop lang te stuiteren met nieuwe instellingen. Er is duidelijk hulp geboden. Ooit werd er door een al lang gepensioneerde diabetes verpleegkundige gezegd wat ik eventueel nog meer kan doen om aan mijn diabetes huishouding dit pas ik toe. En gaat beter. Duidelijk zijn de dames interne afd. diabetes. Jong maar ook zeker niet onervaren. Ben zeker te spreken over diëtiste omtrent wat meer verheldering. Verder misschien PERSOONLIJK heb het idee dat Diak DIABETES meer app contact biedt en korte vraag via telefoonspreek uur past niet niet echt bij mij. Ga voor DIABETES naar een ander ziekenhuis. Ben ook wel gehoord door diabetes teammanager. Overstap is geen impuls. De intetnist ben ik helemaal tevreden mee!
10,0 als waardering
24 mei 2025Ik gun iedereen een Jurre en Mark wat een fijne mensen. Ik heb me heel erg op mijn gemak gevoeld door de manier waarop zij mij hebben behandeld. Een dikke dank je wel. Anja Roelofsen
8,5 als waardering
12 mei 2025Ik werd met spoed doorverwezen van de huisarts naar de oogarts in het ziekenhuis voor nader onderzoek. Ik had gordelroos bij mijn oog en dit kan gevaarlijk zijn. I.v.m. wat gekke klachten kreeg ik nadere onderzoeken. De onderzoeken vonden snel en efficiënt plaats. Gelukkig kreeg ik goed nieuws en was er niets aan de hand. In de wachtkamer hing een scherm om een beoordeling achter te laten op ZorgkaartNederland. Bij deze. Enige verbeterpuntje: Jammer dat ik niet de uitslagen van het onderzoek kon inzien. Ik kreeg wel een uitnodiging voor BeterDichtbij en heb het ziekenhuis aan UwZorgOnline proberen toe te voegen, maar dat laatste lukte niet en in de eerste kon ik alleen vragen stellen.
10,0 als waardering
8 mei 2025Fantastisch geholpen door Verpleegkundig Specialist mw. Dr. J.A.B. (Anja) van Garderen. Dankzij het door haar opgezette plan kan ik zelfs zonder hulpmiddelen weer zelfstandig lopen.
5,5 als waardering
27 januari 2025Ik ben hier geweest voor mijn chronische aandoening, het is een lange tijd rustig geweest maar het speelde weer op dus maakte ik een afspraak. De onderzoeken zoals een mri scan en gesprek met de arts konden heel snel. Maar de dag van het gesprek kwam me niet uit en wilde deze verzetten. Dit kon dus niet want volgens hun was ik een nieuwe spoed patiënt en die kunnen afspraken niet verzetten. De medewerker vertelde me dat ik al meer dan een jaar geen contact heb gehad met het ziekenhuis en dat daarom ik een nieuwe spoedpatient ben. Dit klopte niet want had gewoon contact gehad in het zelfde jaar. Na een boze mededeling vanaf mijn kant zou de arts terug bellen. Dit deed ze ook maar ik heb de oproep gemist, ik zit natuurlijk niet de hele dag met mijn gezicht in de telefoon wachten op een telefoon. Terug bellen had geen zin, ik moest wachten tot ik gebeld werd. Dat is nooit meer gebeurd.
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het vervelend dat u de afspraak negatief heeft ervaren. We komen graag met u in contact om uw ervaring te bespreken. Daar kunnen wij van leren. We hebben daarvoor bij u een contactverzoek ingediend.
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Utrecht, Bosboomstraat 1 (7,2 km)

Route op Google Maps

030-2566566