5,5 als waardering
27 januari 2025Ik ben hier geweest voor mijn chronische aandoening, het is een lange tijd rustig geweest maar het speelde weer op dus maakte ik een afspraak. De onderzoeken zoals een mri scan en gesprek met de arts konden heel snel. Maar de dag van het gesprek kwam me niet uit en wilde deze verzetten. Dit kon dus niet want volgens hun was ik een nieuwe spoed patiënt en die kunnen afspraken niet verzetten. De medewerker vertelde me dat ik al meer dan een jaar geen contact heb gehad met het ziekenhuis en dat daarom ik een nieuwe spoedpatient ben. Dit klopte niet want had gewoon contact gehad in het zelfde jaar. Na een boze mededeling vanaf mijn kant zou de arts terug bellen. Dit deed ze ook maar ik heb de oproep gemist, ik zit natuurlijk niet de hele dag met mijn gezicht in de telefoon wachten op een telefoon. Terug bellen had geen zin, ik moest wachten tot ik gebeld werd. Dat is nooit meer gebeurd.
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het vervelend dat u de afspraak negatief heeft ervaren. We komen graag met u in contact om uw ervaring te bespreken. Daar kunnen wij van leren. We hebben daarvoor bij u een contactverzoek ingediend.