4,5 als waardering
31 maart 2025Op SEH geen uitleg bij diagnose en zonder te vragen hoe je thuiskomt naar huis gezonden met recept in je handen en geen idee waar de apotheek is. Later: Cardiologie leest mail niet en geeft foute of onvolledige antwoorden en stuurt verkeerd recept naar apotheek. Daarnaast doen ze niet erg hun best afspraak naar wens klant te regelen.Gyneacologie maakt afspraak zonder overleg terwijl je voor de neus staat. De app en de site voor patientomgeving verschillen en print je afspraken uit staat er geen datum bij. Het lab stuurt rekening naar zorgverzekeraar terwijl uitslagen niet in mijn lab staan en als je dan belt is er geen inspanning om te helpen. Voor de tweede keer sinds overname labwest zijn de onderzoekmaterialen kwijt. Aanmeldzuilen en sms voor QR code maken het een zeer onpersoonlijk ziekenhuis met zeer dure parkeerkosten. Ga in gesprek met het verdienmodel van boetes Escamplaan want als je naar SEH moet en dan ook nog 129 euro boete krijgt is erg zuur. Reden is sluipverkeer?
Reactie van zorgverlener:Dank voor het delen van uw ervaring. U kunt uw klacht melden via www.hagaziekenhuis.nl/klachten. Als u wilt, neemt onze klachtenfunctionaris daarna contact met u op.
Met vriendelijke groet,
HagaZiekenhuis