Ziekenhuis Rivierenland

Contractinformatie 2024

Ziekenhuis

Contract: vergoed

Met omzetplafond

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt. We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Met omzetplafond
We hebben met deze zorgverlener afgesproken hoeveel zorg hij per jaar mag leveren. Dit noemen we een omzetplafond. Misschien moet u langer wachten als de zorgverlener dit maximum bereikt heeft.  Is de wachttijd erg lang? Neem contact op voor wachtlijstbemiddeling.

Reviews van vestiging

7,9 op basis van 94 reviews

1,1 als waardering
18 november 2024Wat een vreselijk ziekenhuis. Sturen oudere mensen naar huis terwijl ze zorg nodig hebben en nog niet zelfredzaam zijn. Zoek het maar uit dus.
1,6 als waardering
31 oktober 2024Na twee maanden lang ophoging van pijnstillers met zeer weinig verbetering kreeg ik via de huisarts een spoedverwijzing voor de pijnpoli van ziekenhuis Rivierenland in Tiel. De dienstdoende arts, dr. Do Thoai stuurt mij met een arrogante houding terug naar huis omdat hij van mening was dat ik niet zonder afspraak naar zijn poli mocht komen terwijl dit wel als zodanig op mijn verwijzing stond. Als ik zeg dat ik 24x7 pijn heb en verzoek om serieus in te gaan op mijn verwijzing waarop staat dat ik zonder afspraak naar de poli kan komen zegt hij: "al mijn patiënten hebben pijn. U bent over 3 maanden aan de beurt". Op de vraag hoe we deze miscommunicatie voor volgende patiënten kunnen voorkomen zegt hij dat hij een melding zal maken bij 'de technische dienst. Wat ben je dan voor arts? Dit kan je toch niet serieus nemen?
Reactie van zorgverlener:Beste meneer/mevrouw, we vinden het vervelend om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad in ons ziekenhuis. Wellicht is het goed om hier met elkaar nog eens op terug te kijken. Zou u uw naam en telefoonnummer aan ons door willen geven via klachtenfunctionaris@zrt.nl? Onze klachtenfunctionaris neemt dan contact met u op om te bespreken hoe we uw klacht het beste kunnen behandelen.
9,0 als waardering
29 oktober 2024In korte tijd heb ik meerdere polibezoeken en onderzoeken gehad in ZRT. Mijn ervaring met ZRT is heel positief. Alles loopt heel soepel. Digitalisering is maximaal ingezet. Ik weet door de aanmeldzuil precies waar ik moet zijn. Heb bijna nooit lang hoeven wachten, integendeel ben meestal meteen aan de beurt. Ik werk zelf in een academisch ziekenhuis en wij kunnen hier echt wat van leren. De zorg is inhoudelijk ook heel goed.
8,0 als waardering
22 oktober 2024ik heb er verder niets over te zeggen
9,4 als waardering
13 oktober 2024Veranderingen nee Super goed zo heb op de poli afdeling niet dan love over blijft zo door gaan andere afdelingen kunnen veel van jullie leren
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Tiel, President Kennedylaan 1 (0,9 km)

Route op Google Maps

0344-674911

Contractinformatie 2024

Ziekenhuis

Contract: vergoed

Met omzetplafond

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt. We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Met omzetplafond
We hebben met deze zorgverlener afgesproken hoeveel zorg hij per jaar mag leveren. Dit noemen we een omzetplafond. Misschien moet u langer wachten als de zorgverlener dit maximum bereikt heeft.  Is de wachttijd erg lang? Neem contact op voor wachtlijstbemiddeling.

Reviews van vestiging

7,9 op basis van 94 reviews

1,1 als waardering
18 november 2024Wat een vreselijk ziekenhuis. Sturen oudere mensen naar huis terwijl ze zorg nodig hebben en nog niet zelfredzaam zijn. Zoek het maar uit dus.
1,6 als waardering
31 oktober 2024Na twee maanden lang ophoging van pijnstillers met zeer weinig verbetering kreeg ik via de huisarts een spoedverwijzing voor de pijnpoli van ziekenhuis Rivierenland in Tiel. De dienstdoende arts, dr. Do Thoai stuurt mij met een arrogante houding terug naar huis omdat hij van mening was dat ik niet zonder afspraak naar zijn poli mocht komen terwijl dit wel als zodanig op mijn verwijzing stond. Als ik zeg dat ik 24x7 pijn heb en verzoek om serieus in te gaan op mijn verwijzing waarop staat dat ik zonder afspraak naar de poli kan komen zegt hij: "al mijn patiënten hebben pijn. U bent over 3 maanden aan de beurt". Op de vraag hoe we deze miscommunicatie voor volgende patiënten kunnen voorkomen zegt hij dat hij een melding zal maken bij 'de technische dienst. Wat ben je dan voor arts? Dit kan je toch niet serieus nemen?
Reactie van zorgverlener:Beste meneer/mevrouw, we vinden het vervelend om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad in ons ziekenhuis. Wellicht is het goed om hier met elkaar nog eens op terug te kijken. Zou u uw naam en telefoonnummer aan ons door willen geven via klachtenfunctionaris@zrt.nl? Onze klachtenfunctionaris neemt dan contact met u op om te bespreken hoe we uw klacht het beste kunnen behandelen.
9,0 als waardering
29 oktober 2024In korte tijd heb ik meerdere polibezoeken en onderzoeken gehad in ZRT. Mijn ervaring met ZRT is heel positief. Alles loopt heel soepel. Digitalisering is maximaal ingezet. Ik weet door de aanmeldzuil precies waar ik moet zijn. Heb bijna nooit lang hoeven wachten, integendeel ben meestal meteen aan de beurt. Ik werk zelf in een academisch ziekenhuis en wij kunnen hier echt wat van leren. De zorg is inhoudelijk ook heel goed.
8,0 als waardering
22 oktober 2024ik heb er verder niets over te zeggen
9,4 als waardering
13 oktober 2024Veranderingen nee Super goed zo heb op de poli afdeling niet dan love over blijft zo door gaan andere afdelingen kunnen veel van jullie leren
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Tiel, President Kennedylaan 1 (0,9 km)

Route op Google Maps

0344-674911