1 december 2024grote deskundigheid en zeer vriendelijk en bekwaam personeel
7,0 als waardering7,0
29 oktober 2024Recent opgenomen voor operatie bij de ZGT in Almelo, ontvangst in een grote wachtzaal bij de röntgen, we voelden ons een stuk vee in een stal, enorm veel stoelen, niets aan de muur, niets te lezen en de tv op zwart. De wachtruimte van het crematorium ziet er beter uit. Slechte uitstraling van gastvrijheid. Erg jammer dat ons dit is overkomen.
2,1 als waardering2,1
22 oktober 2024Zeer slechte communicatie laten je maanden met erge pijnklachten lopen. Niet serieus genomen en er word niet geluisterd na de patiënt. Heel droevig dat er zo met mensen word om gegaan en als dit de toekomst is voor de zorg in Nederland staat ons nog iets te wachten.
Reactie van zorgverlener:We vinden het vervelend dat u ontevreden bent. Uw opmerkingen en mening kunnen ons helpen bij het verbeteren van onze zorg en dienstverlening. Daarom gaan we graag met u in gesprek. Hiervoor kunt u contact opnemen met een van onze klachtenbemiddelaars via klachten@zgt.nl. Meer informatie over het indienen van een klacht en wat een klachtenbemiddelaar voor u kan doen, vindt u hier: https://www.zgt.nl/contact/geef-uw-mening-over-ons/een-klacht-indienen/
6,4 als waardering6,4
26 september 2024De wachttijden voor de afspraken bij Moeder&Kind waren gigantisch, meestal wel 3 kwartier (zelfs voor de spoedafspraak). Dat was echt niet te doen. Gelukkig dacht een keer een receptionist mee die mij een behandelruimte gaf om rustig te kunnen wachten (en overgeven). Er werd bij mij niet moeilijk gedaan over de infusen en bijv ook niet (achterhaald) op ketonen gecontroleerd. Bij de 2e opname moest mijn infuus gezet worden door een vpk die dit gezien mijn uitdroging moeilijk vond, maar die dit wel (zonder succes) probeerde terwijl ze benoemde dat dit haar nooit ging lukken. Zere en blauwe handen tot gevolg. Dat was heel vervelend icm dat ik geen fan ben van naalden. Zij gaf echter aan dat ik wel wat moest met mijn "prikangst". Frustrerend. Gelukkig kon het infuus bij de OK zo gezet worden. Het was tot slot heel lastig dat het zkh telkens (zonder goede reden) wilde afbouwen of stoppen met de hg medicatie. Hierdoor verslechterde ik telkens weer een poos. Kijk svp ook naar kwaliteit leven.
3,5 als waardering3,5
14 september 2024Mijn man heeft een week in het ZGT gelegen met verhoogde bloedsuiker waarden. Hij heeft in die tijd niet een keer een schone onderbroek gekregen! Een man van 88 jaar die thuishulp krijgt (wat in zijn status stond) is niet zelfredzaam! Ook is hij in die tijd, op de dag van zijn ontslag, een keer gedoucht. Alle verpleegsters waren zeer behulpzaam en lief maar op het gebied van hygiëne valt er heel wat te winnen.
Reactie van zorgverlener:We vinden het vervelend dat u ontevreden bent. Uw opmerkingen en mening kunnen ons helpen bij het verbeteren van onze zorg en dienstverlening. Daarom gaan we graag met u in gesprek. Hiervoor kunt u contact opnemen met een van onze klachtenbemiddelaars via klachten@zgt.nl. Meer informatie over het indienen van een klacht en wat een klachtenbemiddelaar voor u kan doen, vindt u hier: https://www.zgt.nl/contact/geef-uw-mening-over-ons/een-klacht-indienen/.
1 december 2024grote deskundigheid en zeer vriendelijk en bekwaam personeel
7,0 als waardering7,0
29 oktober 2024Recent opgenomen voor operatie bij de ZGT in Almelo, ontvangst in een grote wachtzaal bij de röntgen, we voelden ons een stuk vee in een stal, enorm veel stoelen, niets aan de muur, niets te lezen en de tv op zwart. De wachtruimte van het crematorium ziet er beter uit. Slechte uitstraling van gastvrijheid. Erg jammer dat ons dit is overkomen.
2,1 als waardering2,1
22 oktober 2024Zeer slechte communicatie laten je maanden met erge pijnklachten lopen. Niet serieus genomen en er word niet geluisterd na de patiënt. Heel droevig dat er zo met mensen word om gegaan en als dit de toekomst is voor de zorg in Nederland staat ons nog iets te wachten.
Reactie van zorgverlener:We vinden het vervelend dat u ontevreden bent. Uw opmerkingen en mening kunnen ons helpen bij het verbeteren van onze zorg en dienstverlening. Daarom gaan we graag met u in gesprek. Hiervoor kunt u contact opnemen met een van onze klachtenbemiddelaars via klachten@zgt.nl. Meer informatie over het indienen van een klacht en wat een klachtenbemiddelaar voor u kan doen, vindt u hier: https://www.zgt.nl/contact/geef-uw-mening-over-ons/een-klacht-indienen/
6,4 als waardering6,4
26 september 2024De wachttijden voor de afspraken bij Moeder&Kind waren gigantisch, meestal wel 3 kwartier (zelfs voor de spoedafspraak). Dat was echt niet te doen. Gelukkig dacht een keer een receptionist mee die mij een behandelruimte gaf om rustig te kunnen wachten (en overgeven). Er werd bij mij niet moeilijk gedaan over de infusen en bijv ook niet (achterhaald) op ketonen gecontroleerd. Bij de 2e opname moest mijn infuus gezet worden door een vpk die dit gezien mijn uitdroging moeilijk vond, maar die dit wel (zonder succes) probeerde terwijl ze benoemde dat dit haar nooit ging lukken. Zere en blauwe handen tot gevolg. Dat was heel vervelend icm dat ik geen fan ben van naalden. Zij gaf echter aan dat ik wel wat moest met mijn "prikangst". Frustrerend. Gelukkig kon het infuus bij de OK zo gezet worden. Het was tot slot heel lastig dat het zkh telkens (zonder goede reden) wilde afbouwen of stoppen met de hg medicatie. Hierdoor verslechterde ik telkens weer een poos. Kijk svp ook naar kwaliteit leven.
3,5 als waardering3,5
14 september 2024Mijn man heeft een week in het ZGT gelegen met verhoogde bloedsuiker waarden. Hij heeft in die tijd niet een keer een schone onderbroek gekregen! Een man van 88 jaar die thuishulp krijgt (wat in zijn status stond) is niet zelfredzaam! Ook is hij in die tijd, op de dag van zijn ontslag, een keer gedoucht. Alle verpleegsters waren zeer behulpzaam en lief maar op het gebied van hygiëne valt er heel wat te winnen.
Reactie van zorgverlener:We vinden het vervelend dat u ontevreden bent. Uw opmerkingen en mening kunnen ons helpen bij het verbeteren van onze zorg en dienstverlening. Daarom gaan we graag met u in gesprek. Hiervoor kunt u contact opnemen met een van onze klachtenbemiddelaars via klachten@zgt.nl. Meer informatie over het indienen van een klacht en wat een klachtenbemiddelaar voor u kan doen, vindt u hier: https://www.zgt.nl/contact/geef-uw-mening-over-ons/een-klacht-indienen/.