Ijsselland Ziekenhuis

Contractinformatie 2025

Ziekenhuis

Contract: vergoed

Met omzetplafond

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt. We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Met omzetplafond

We hebben met deze zorgverlener afgesproken hoeveel zorg hij per jaar mag leveren. Dit noemen we een omzetplafond. Misschien moet u langer wachten als de zorgverlener dit maximum bereikt heeft.  Is de wachttijd erg lang? Neem contact op voor wachtlijstbemiddeling.

Reviews van vestiging

8,6 op basis van 225 reviews

10,0 als waardering
16 maart 2025Voor mij de eerste keer in een ziekenhuis. Ik kwam terecht op F1 voor de duur van 3 dagen, 2 nachten. Dit na een heftige complicatie die ontstond door een longontsteking/luchtweginfectie. Ik was enorm onder de indruk van de kundigheid en vriendelijkheid van het verplegend personeel inclusief de voedings assistenten. Wat een warmte, wat een empathie op 1 plek. Ik ben door deze ervaring met een andere bril gaan kijken naar de zorgverlening in Nederland. Terwijl ik dit schrijf word ik er nog emotioneel van, 2 weken later. Dank IJsselland Ziekenhuis voor jullie inzet en betrokkenheid. Heel erg bedankt!
8,3 als waardering
11 maart 2025ik ben heel goed behandel en complimenten voor afdeling c3 ze zijn behulpzaam fantasties. Ben aan een nieuwe heup geholpen heb een rugeprik gekregen en hij vroeg wil je een roesje ik zij neem jij het als je geholpen zoe worden nee zei hij. Ik heb het niet genomen was wel leuk ze zongen en deden hun werk ja was een ervaring geen spijt van gehad en ook het taem wil ik bedanken zo goed geholpen nogmaals bedankt
2,0 als waardering
7 maart 2025Uhm. Raden zowel mijn man als ik dit ziekenhuis aan? Nee, ik had een gecompliceerde enkelbreuk. Moest alleen paracetamol slikken en er was niets aan de hand, terwijl ik nog geen week later op de OK lag en nu 8 pinnen plus een plaat in me enkel heb. Zonder enige uitleg ect ect. Mijn man. Precies een jaar later werd niet gehoord, van het kastje naar de muur gestuurd moest ook maar paracetamol slikken. Wat blijkt? Zijn enkel banden volledig afgescheurd! Maar een asprine helpt hier wel bij! Deze hele week lang, ziekenhuis in en uit noet gehoord en gesnapt willen worden helemaal niks. Wij hebben hier van geleerd. Al krampeer ik het nog zo uit van de pijn, zit ik liever 20 minuten langer in de auto dan dat ik binnen 5 minuten in dit ziekenhuis ben. Dan hebben we nog niet gesproken over het feit hoe ze überhaupt contacten maken… Nee sorry hopelijk na morgen niet meer naar dit ziekenhuis, liever nooit meer.
9,7 als waardering
5 februari 2025Oogafwijking geconstateerd direct actie ondernomen en de andere dag al behandelt
8,1 als waardering
5 februari 2025Ben heel tevreden ,snel en goed geholpen
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Capelle aan den IJssel, Prins Constantijnweg 2 (87,1 km)

Route op Google Maps

010-2585000

Contractinformatie 2025

Ziekenhuis

Contract: vergoed

Met omzetplafond

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt. We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Met omzetplafond

We hebben met deze zorgverlener afgesproken hoeveel zorg hij per jaar mag leveren. Dit noemen we een omzetplafond. Misschien moet u langer wachten als de zorgverlener dit maximum bereikt heeft.  Is de wachttijd erg lang? Neem contact op voor wachtlijstbemiddeling.

Reviews van vestiging

8,6 op basis van 225 reviews

10,0 als waardering
16 maart 2025Voor mij de eerste keer in een ziekenhuis. Ik kwam terecht op F1 voor de duur van 3 dagen, 2 nachten. Dit na een heftige complicatie die ontstond door een longontsteking/luchtweginfectie. Ik was enorm onder de indruk van de kundigheid en vriendelijkheid van het verplegend personeel inclusief de voedings assistenten. Wat een warmte, wat een empathie op 1 plek. Ik ben door deze ervaring met een andere bril gaan kijken naar de zorgverlening in Nederland. Terwijl ik dit schrijf word ik er nog emotioneel van, 2 weken later. Dank IJsselland Ziekenhuis voor jullie inzet en betrokkenheid. Heel erg bedankt!
8,3 als waardering
11 maart 2025ik ben heel goed behandel en complimenten voor afdeling c3 ze zijn behulpzaam fantasties. Ben aan een nieuwe heup geholpen heb een rugeprik gekregen en hij vroeg wil je een roesje ik zij neem jij het als je geholpen zoe worden nee zei hij. Ik heb het niet genomen was wel leuk ze zongen en deden hun werk ja was een ervaring geen spijt van gehad en ook het taem wil ik bedanken zo goed geholpen nogmaals bedankt
2,0 als waardering
7 maart 2025Uhm. Raden zowel mijn man als ik dit ziekenhuis aan? Nee, ik had een gecompliceerde enkelbreuk. Moest alleen paracetamol slikken en er was niets aan de hand, terwijl ik nog geen week later op de OK lag en nu 8 pinnen plus een plaat in me enkel heb. Zonder enige uitleg ect ect. Mijn man. Precies een jaar later werd niet gehoord, van het kastje naar de muur gestuurd moest ook maar paracetamol slikken. Wat blijkt? Zijn enkel banden volledig afgescheurd! Maar een asprine helpt hier wel bij! Deze hele week lang, ziekenhuis in en uit noet gehoord en gesnapt willen worden helemaal niks. Wij hebben hier van geleerd. Al krampeer ik het nog zo uit van de pijn, zit ik liever 20 minuten langer in de auto dan dat ik binnen 5 minuten in dit ziekenhuis ben. Dan hebben we nog niet gesproken over het feit hoe ze überhaupt contacten maken… Nee sorry hopelijk na morgen niet meer naar dit ziekenhuis, liever nooit meer.
9,7 als waardering
5 februari 2025Oogafwijking geconstateerd direct actie ondernomen en de andere dag al behandelt
8,1 als waardering
5 februari 2025Ben heel tevreden ,snel en goed geholpen
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Capelle aan den IJssel, Prins Constantijnweg 2 (87,1 km)

Route op Google Maps

010-2585000