Ziekenhuis Gelderse Vallei

Contractinformatie 2025

Ziekenhuis

Contract: vergoed

Met omzetplafond

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt. We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Met omzetplafond

We hebben met deze zorgverlener afgesproken hoeveel zorg hij per jaar mag leveren. Dit noemen we een omzetplafond. Misschien moet u langer wachten als de zorgverlener dit maximum bereikt heeft.  Is de wachttijd erg lang? Neem contact op voor wachtlijstbemiddeling.

Reviews van vestiging

7,2 op basis van 100 reviews

2,0 als waardering
22 maart 2025Wij hebben ruim acht uur moeten wachten bij de eerste harthulp, en er was geen cardioloog te bekennen. De verpleegkundige gaf toe dat dit kwam door drukte, maar liet ook doorschemeren dat dit te maken heeft met de hierarchie en dat de jonge arts assistenten de afdelingen maar moeten runnen. Helaas ten koste van patiënten dus. Daarnaast veel onbegrip ervaren door de onempathische arts assistent.
Reactie van zorgverlener:Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad in ons ziekenhuis. Mocht u hierover in gesprek willen gaan dan kan dit via onze klachtencommissie: https://www.geldersevallei.nl/contact/klacht . Met vriendelijke groet, Ziekenhuis Gelderse Vallei
10,0 als waardering
17 maart 2025Het was echt goed aardig en lief personeel heel heel goed eten ik kon niet beter en meer wensen het was geweldig ondanks ik ziek was. Als er een 10 + kon gegeven worden ging die het zeker worden ik.lag op c143 en voor de koks en bediening 10+ dank jullie wel allemaal voor de geweldige zorg
3,0 als waardering
12 maart 2025Er werd niet geluisterd en op geen enkele manier meegedacht. Bij ons uiteindelijke besluit om naar een ander ziekenhuis over te stappen (vrije ziekenhuis keuze) werd absoluut niet meegewerkt. Er werd verzwegen dat er een ct scan was en de overdracht werd getraineerd. Ook met eerdere ervaringen werd er uitermate arrogant gereageerd.
Reactie van zorgverlener:Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad in ons ziekenhuis. Mocht u hierover in gesprek willen gaan dan kan dit via onze klachtencommissie: https://www.geldersevallei.nl/contact/klacht . Met vriendelijke groet, Ziekenhuis Gelderse Vallei
4,0 als waardering
9 maart 2025De Timp, die mij behandelde, was ongeïnteresseerd en ongemotiveerd. Ik had totaal geen vertrouwen in hem.
Reactie van zorgverlener:Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad in ons ziekenhuis. Mocht u hierover in gesprek willen gaan dan kan dit via onze klachtencommissie: https://www.geldersevallei.nl/contact/klacht . Met vriendelijke groet, Ziekenhuis Gelderse Vallei
5,2 als waardering
7 maart 2025Hele afwachtende houding van de arts voor de behandeling van mij kind. Een aantal keer controle voor over een aantal maanden. Uiteindelijk op de wachtlijst gezet voor een operatie. De operatie is inmiddels al 2x uitgesteld en de verwachtte wachttijd is nu 8 maanden. Kind wordt inmiddels al 2,5 jaar belemmerd in het dagelijks leven door afwachtende houding en lange wachttijd.
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Ede, GLD, Willy Brandtlaan 10 (21,1 km)

Route op Google Maps

0318-434343

Contractinformatie 2025

Ziekenhuis

Contract: vergoed

Met omzetplafond

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt. We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Met omzetplafond

We hebben met deze zorgverlener afgesproken hoeveel zorg hij per jaar mag leveren. Dit noemen we een omzetplafond. Misschien moet u langer wachten als de zorgverlener dit maximum bereikt heeft.  Is de wachttijd erg lang? Neem contact op voor wachtlijstbemiddeling.

Reviews van vestiging

7,2 op basis van 100 reviews

2,0 als waardering
22 maart 2025Wij hebben ruim acht uur moeten wachten bij de eerste harthulp, en er was geen cardioloog te bekennen. De verpleegkundige gaf toe dat dit kwam door drukte, maar liet ook doorschemeren dat dit te maken heeft met de hierarchie en dat de jonge arts assistenten de afdelingen maar moeten runnen. Helaas ten koste van patiënten dus. Daarnaast veel onbegrip ervaren door de onempathische arts assistent.
Reactie van zorgverlener:Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad in ons ziekenhuis. Mocht u hierover in gesprek willen gaan dan kan dit via onze klachtencommissie: https://www.geldersevallei.nl/contact/klacht . Met vriendelijke groet, Ziekenhuis Gelderse Vallei
10,0 als waardering
17 maart 2025Het was echt goed aardig en lief personeel heel heel goed eten ik kon niet beter en meer wensen het was geweldig ondanks ik ziek was. Als er een 10 + kon gegeven worden ging die het zeker worden ik.lag op c143 en voor de koks en bediening 10+ dank jullie wel allemaal voor de geweldige zorg
3,0 als waardering
12 maart 2025Er werd niet geluisterd en op geen enkele manier meegedacht. Bij ons uiteindelijke besluit om naar een ander ziekenhuis over te stappen (vrije ziekenhuis keuze) werd absoluut niet meegewerkt. Er werd verzwegen dat er een ct scan was en de overdracht werd getraineerd. Ook met eerdere ervaringen werd er uitermate arrogant gereageerd.
Reactie van zorgverlener:Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad in ons ziekenhuis. Mocht u hierover in gesprek willen gaan dan kan dit via onze klachtencommissie: https://www.geldersevallei.nl/contact/klacht . Met vriendelijke groet, Ziekenhuis Gelderse Vallei
4,0 als waardering
9 maart 2025De Timp, die mij behandelde, was ongeïnteresseerd en ongemotiveerd. Ik had totaal geen vertrouwen in hem.
Reactie van zorgverlener:Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad in ons ziekenhuis. Mocht u hierover in gesprek willen gaan dan kan dit via onze klachtencommissie: https://www.geldersevallei.nl/contact/klacht . Met vriendelijke groet, Ziekenhuis Gelderse Vallei
5,2 als waardering
7 maart 2025Hele afwachtende houding van de arts voor de behandeling van mij kind. Een aantal keer controle voor over een aantal maanden. Uiteindelijk op de wachtlijst gezet voor een operatie. De operatie is inmiddels al 2x uitgesteld en de verwachtte wachttijd is nu 8 maanden. Kind wordt inmiddels al 2,5 jaar belemmerd in het dagelijks leven door afwachtende houding en lange wachttijd.
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Ede, GLD, Willy Brandtlaan 10 (21,1 km)

Route op Google Maps

0318-434343