17 april 2025Ik kwam in het VUMC voor een hartkatherisatie en was erg gespannen. Zowel het zorgpersoneel als de artsen waren heel begripvol en invoelend. Er is alles gedaan om mij op mijn gemak te stellen. De procedure zelf verliep in alle rust. Een heel positieve ervaring met dank aan het team!
8,3 als waardering8,3
10 april 2025Ren zeer brkeame chirurg die mij 5 jaar geleden van een agressieve vorm van kaakkanker heeft genezen. Zal er alles aan doen om hulp te verlenen, doch dit moet in zijn bereikbaarheid zijn. Voor zenuwpijn na alle protocol behandelingen werd ik doorverwezen naar de pijnpoli van t VUmc en psychologische hulp bij pijnverwerking. Ook in t VUmc.
9,0 als waardering9,0
3 april 2025De afdeling MLD heeft fijne vriendelijke kundige en betrokken artsen en vooral de gespecialiseerde verpleegkundigen zijn indrukwekkend. Ik word er al mijn hele leven behandel voor M. Crohn (dus niet een maagzweer zoals abusievelijk vermeld), enkele malen geopereerd, ik heb veel vertrouwen in de kennis en betrokkenheid van de afdeling.
10,0 als waardering10,0
6 maart 2025de behandeling en de nazorg
8,1 als waardering8,1
28 februari 2025Mijn chirurg is top. Maar deze review gaat over de planning. Afgelopen weken veel in contact geweest met de Operatieplanning van de Genderpoli. Als patiënt voel ik mij verre weg van belangrijk. Ik begrijp dat dingen vergeten menselijk is, maar twee keer met betrekking tot dezelfde patiënt, over hetzelfde onderwerp, in een periode van een halve week, dat is toch wel kwalijk. Vervolgens mij daarvan de schuld in de schoenen te schuiven, terwijl dat jullie tussen de patiënt en chirurg staan met betrekking tot de operatie. Dat is kwalijk. Als er verteld wordt dat ik gebeld wordt in de aankomende twee dagen, vervolgens dit niet wordt gedaan, en dus zelf maar weer in actie ga voor 3e keer die week, om dan tegen mij te vertellen dat u een afspraak heeft geregeld en ik daar genoegen mee moet nemen. Of nou ja “Jeetje mina, ik heb hem een afspraak voor je geregeld, is dat niet voldoende?”, dat zijn twee dingen los van elkaar. Ik zou geïnformeerd worden en niet achter jullie aan te moeten bellen.
17 april 2025Ik kwam in het VUMC voor een hartkatherisatie en was erg gespannen. Zowel het zorgpersoneel als de artsen waren heel begripvol en invoelend. Er is alles gedaan om mij op mijn gemak te stellen. De procedure zelf verliep in alle rust. Een heel positieve ervaring met dank aan het team!
8,3 als waardering8,3
10 april 2025Ren zeer brkeame chirurg die mij 5 jaar geleden van een agressieve vorm van kaakkanker heeft genezen. Zal er alles aan doen om hulp te verlenen, doch dit moet in zijn bereikbaarheid zijn. Voor zenuwpijn na alle protocol behandelingen werd ik doorverwezen naar de pijnpoli van t VUmc en psychologische hulp bij pijnverwerking. Ook in t VUmc.
9,0 als waardering9,0
3 april 2025De afdeling MLD heeft fijne vriendelijke kundige en betrokken artsen en vooral de gespecialiseerde verpleegkundigen zijn indrukwekkend. Ik word er al mijn hele leven behandel voor M. Crohn (dus niet een maagzweer zoals abusievelijk vermeld), enkele malen geopereerd, ik heb veel vertrouwen in de kennis en betrokkenheid van de afdeling.
10,0 als waardering10,0
6 maart 2025de behandeling en de nazorg
8,1 als waardering8,1
28 februari 2025Mijn chirurg is top. Maar deze review gaat over de planning. Afgelopen weken veel in contact geweest met de Operatieplanning van de Genderpoli. Als patiënt voel ik mij verre weg van belangrijk. Ik begrijp dat dingen vergeten menselijk is, maar twee keer met betrekking tot dezelfde patiënt, over hetzelfde onderwerp, in een periode van een halve week, dat is toch wel kwalijk. Vervolgens mij daarvan de schuld in de schoenen te schuiven, terwijl dat jullie tussen de patiënt en chirurg staan met betrekking tot de operatie. Dat is kwalijk. Als er verteld wordt dat ik gebeld wordt in de aankomende twee dagen, vervolgens dit niet wordt gedaan, en dus zelf maar weer in actie ga voor 3e keer die week, om dan tegen mij te vertellen dat u een afspraak heeft geregeld en ik daar genoegen mee moet nemen. Of nou ja “Jeetje mina, ik heb hem een afspraak voor je geregeld, is dat niet voldoende?”, dat zijn twee dingen los van elkaar. Ik zou geïnformeerd worden en niet achter jullie aan te moeten bellen.