19 mei 2025Fijne, liefdevolle manier van zorg met veel aandacht. Doorvragen, interesse, gevoel van vertrouwen geven en ook te zeggen waar het op staat.
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor de waardering die u hebt geplaatst. Wij zijn blij met uw positieve beoordeling.
Vriendelijke groet,
Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
9,0 als waardering9,0
23 april 2025Ik heb vanaf 2018 bij de longpoly in het umc Utrecht behandeld voor uitgezaaide longkanker. Mijn ervaring is dat ze alles super geregeld hebben voor mij. Tijd nog kosten en moeite is er bespaard om mij zo goed mogelijk te helpen. Ik heb enorm veel steun gehad van mijn longarts en de verpleegkundige. Ik wil ze daar heel erg voor bedanken, ik ben ze zeer dankbaar.
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor de waardering die u hebt geplaatst. Wij zijn blij met uw positieve beoordeling.
Vriendelijke groet,
Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
9,4 als waardering9,4
1 april 2025Goede nacontrole na operatie 2019 met gewenst resultaat.
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor de waardering die u hebt geplaatst. Wij zijn blij met uw positieve beoordeling.
Vriendelijke groet,
Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
10,0 als waardering10,0
28 maart 2025Na een hartinfarct specialisme Cardiologie. Met alle mensen waar ik mee te maken had was een zeer prettig gesprek. Empathie lijkt men hoog in het vaandel te hebben. Zowel de telefoniste als de planning OK als de laboranten, de artsen, verpleegkundige, voedingsassistenten ( allen van B4 oost) chapeau hoe zij dit hebben gedaan Er blijft een ding wat werkelijk zeer slecht is en dat zijn de maaltijden Ongelofelijk wat wij voorgeschoteld kregen. Ik vraag mij af of diegene die dit kookt zelf ook eet? En wat zijn de bevindingen dan. Goed eten is goed voor herstel. Ik heb mijn familie eten mee laten nemen. Dit verdient echt aandacht
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor uw reactie. We waarderen het enorm dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring met ons te delen. Uw feedback is waardevol voor ons en helpt ons te blijven leren en te verbeteren.
Vriendelijke groet,
Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
2,1 als waardering2,1
23 maart 2025Hier ben je geen mens naar een casus. Chirurgen vakkundig maar Verpleegafdeling is een ramp: Zeer vooringenomen en ongeïnteresseerd in de patiënt. Luisteren niet en vullen alles naar eigen interpretatie in: dossier staat dus vol fouten en onwaarheden. Praten niet met je, zelfs niet tegen je: zij praten alleen over je. Omdat je als patiënt niet gezien en gehoord wordt, wordt je verkeerd danwel overbehandeld.
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u een negatieve ervaring hebt met ons ziekenhuis. We zijn benieuwd naar uw verhaal en komen daarom graag met u in contact om uw ervaringen te bespreken. Daar kunnen wij van leren en onze zorg verbeteren. En als u wilt, dan kunnen wij u opbellen. Wij ontvangen dan graag uw telefoonnummer via info@umcutrecht.nl onder vermelding van ZorgkaartNederland en de datum van de waardering.
Bespreek uw ervaring vooral ook met uw arts of met een van onze klachtenbemiddelaars. Het team klachtenbemiddelaars kunt u bereiken via 088 755 6208.
We hopen gauw van u te horen zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.
Vriendelijke groet,
Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
19 mei 2025Fijne, liefdevolle manier van zorg met veel aandacht. Doorvragen, interesse, gevoel van vertrouwen geven en ook te zeggen waar het op staat.
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor de waardering die u hebt geplaatst. Wij zijn blij met uw positieve beoordeling.
Vriendelijke groet,
Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
9,0 als waardering9,0
23 april 2025Ik heb vanaf 2018 bij de longpoly in het umc Utrecht behandeld voor uitgezaaide longkanker. Mijn ervaring is dat ze alles super geregeld hebben voor mij. Tijd nog kosten en moeite is er bespaard om mij zo goed mogelijk te helpen. Ik heb enorm veel steun gehad van mijn longarts en de verpleegkundige. Ik wil ze daar heel erg voor bedanken, ik ben ze zeer dankbaar.
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor de waardering die u hebt geplaatst. Wij zijn blij met uw positieve beoordeling.
Vriendelijke groet,
Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
9,4 als waardering9,4
1 april 2025Goede nacontrole na operatie 2019 met gewenst resultaat.
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor de waardering die u hebt geplaatst. Wij zijn blij met uw positieve beoordeling.
Vriendelijke groet,
Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
10,0 als waardering10,0
28 maart 2025Na een hartinfarct specialisme Cardiologie. Met alle mensen waar ik mee te maken had was een zeer prettig gesprek. Empathie lijkt men hoog in het vaandel te hebben. Zowel de telefoniste als de planning OK als de laboranten, de artsen, verpleegkundige, voedingsassistenten ( allen van B4 oost) chapeau hoe zij dit hebben gedaan Er blijft een ding wat werkelijk zeer slecht is en dat zijn de maaltijden Ongelofelijk wat wij voorgeschoteld kregen. Ik vraag mij af of diegene die dit kookt zelf ook eet? En wat zijn de bevindingen dan. Goed eten is goed voor herstel. Ik heb mijn familie eten mee laten nemen. Dit verdient echt aandacht
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor uw reactie. We waarderen het enorm dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring met ons te delen. Uw feedback is waardevol voor ons en helpt ons te blijven leren en te verbeteren.
Vriendelijke groet,
Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
2,1 als waardering2,1
23 maart 2025Hier ben je geen mens naar een casus. Chirurgen vakkundig maar Verpleegafdeling is een ramp: Zeer vooringenomen en ongeïnteresseerd in de patiënt. Luisteren niet en vullen alles naar eigen interpretatie in: dossier staat dus vol fouten en onwaarheden. Praten niet met je, zelfs niet tegen je: zij praten alleen over je. Omdat je als patiënt niet gezien en gehoord wordt, wordt je verkeerd danwel overbehandeld.
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u een negatieve ervaring hebt met ons ziekenhuis. We zijn benieuwd naar uw verhaal en komen daarom graag met u in contact om uw ervaringen te bespreken. Daar kunnen wij van leren en onze zorg verbeteren. En als u wilt, dan kunnen wij u opbellen. Wij ontvangen dan graag uw telefoonnummer via info@umcutrecht.nl onder vermelding van ZorgkaartNederland en de datum van de waardering.
Bespreek uw ervaring vooral ook met uw arts of met een van onze klachtenbemiddelaars. Het team klachtenbemiddelaars kunt u bereiken via 088 755 6208.
We hopen gauw van u te horen zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.
Vriendelijke groet,
Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht