Universitair Medisch Centrum Utrecht

Contractinformatie 2025

Ziekenhuis

Contract: vergoed

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt.We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Reviews van vestiging

7,9 op basis van 126 reviews

9,4 als waardering
1 april 2025Goede nacontrole na operatie 2019 met gewenst resultaat.
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor de waardering die u hebt geplaatst. Wij zijn blij met uw positieve beoordeling. Vriendelijke groet, Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
10,0 als waardering
28 maart 2025Na een hartinfarct specialisme Cardiologie. Met alle mensen waar ik mee te maken had was een zeer prettig gesprek. Empathie lijkt men hoog in het vaandel te hebben. Zowel de telefoniste als de planning OK als de laboranten, de artsen, verpleegkundige, voedingsassistenten ( allen van B4 oost) chapeau hoe zij dit hebben gedaan Er blijft een ding wat werkelijk zeer slecht is en dat zijn de maaltijden Ongelofelijk wat wij voorgeschoteld kregen. Ik vraag mij af of diegene die dit kookt zelf ook eet? En wat zijn de bevindingen dan. Goed eten is goed voor herstel. Ik heb mijn familie eten mee laten nemen. Dit verdient echt aandacht
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor uw reactie. We waarderen het enorm dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring met ons te delen. Uw feedback is waardevol voor ons en helpt ons te blijven leren en te verbeteren. Vriendelijke groet, Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
2,1 als waardering
23 maart 2025Hier ben je geen mens naar een casus. Chirurgen vakkundig maar Verpleegafdeling is een ramp: Zeer vooringenomen en ongeïnteresseerd in de patiënt. Luisteren niet en vullen alles naar eigen interpretatie in: dossier staat dus vol fouten en onwaarheden. Praten niet met je, zelfs niet tegen je: zij praten alleen over je. Omdat je als patiënt niet gezien en gehoord wordt, wordt je verkeerd danwel overbehandeld.
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u een negatieve ervaring hebt met ons ziekenhuis. We zijn benieuwd naar uw verhaal en komen daarom graag met u in contact om uw ervaringen te bespreken. Daar kunnen wij van leren en onze zorg verbeteren. En als u wilt, dan kunnen wij u opbellen. Wij ontvangen dan graag uw telefoonnummer via info@umcutrecht.nl onder vermelding van ZorgkaartNederland en de datum van de waardering. Bespreek uw ervaring vooral ook met uw arts of met een van onze klachtenbemiddelaars. Het team klachtenbemiddelaars kunt u bereiken via 088 755 6208. We hopen gauw van u te horen zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Vriendelijke groet, Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
4,7 als waardering
15 maart 2025Heb inmiddels 3 keer een operatie ondergaan in het UMC. Bij de laatste 2 operaties heb ik geen behandelend arts aan mijn bed gehad na de ingreep. Communicatie in het UMC is helaas ver te zoeken. Op E-consulten wordt niet gereageerd door artsen en door onderbezetting op de verpleegafdeling wordt geen gehoor gegeven aan simpele vragen inzake de verzorging en krijg je een bitse verpleegster die je gaat vertellen dat ze geen tijd heeft omdat ze in haar eentje op de afdeling staat. Kortom ik denk met een bittere nasmaak terug aan mijn verblijf in het UMC.
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u het verblijf in het UMC Utrecht niet naar verwachting is gelopen. Wij willen graag samen met u uw ervaringen bespreken om ervan te leren. Zo kunnen wij onze zorg verbeteren. U kunt uw ervaring natuurlijk met uw arts bespreken. En als u wilt, dan kunnen wij u opbellen. Wij ontvangen dan graag uw telefoonnummer via info@umcutrecht.nl onder vermelding van ZorgkaartNederland en de datum van de waardering. Daarnaast staat het team klachtenbemiddelaars voor u klaar om naar uw verhaal te luisteren. U kunt hen bereiken via 088 755 62 08. We hopen gauw van u te horen zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Vriendelijke groet, Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
9,4 als waardering
16 februari 2025Via een consult bij Dermatologie was het op een gegeven moment duidelijk dat er een (beginnend) plaveisel carcinoom uit mijn oor gesneden moeste worden. Dit werd gedaan door plastisch chirurg Zachri Ovadja, een zeer kundige en aardige AIOS. Onder supervisie van dr. David. Zoals ik al eerder gemerkt heb werken hier kundige, aardige en sympathieke artsen. Ik voel mij altijd veilig en in goede handen daar. Met een laatste overleg op de operatiekamer werd besloten toch iets dieper weg te snijden. Het is keurig geheeld en valt nauwelijks op. Geweldig werk.
Reactie van zorgverlener:Bedankt voor deze mooie woorden. Wij delen het compliment met onze collega's en teams. Vriendelijke groet, Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Utrecht, Heidelberglaan 100 (9,2 km)

Route op Google Maps

088-7555555

Contractinformatie 2025

Ziekenhuis

Contract: vergoed

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt.We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Reviews van vestiging

7,9 op basis van 126 reviews

9,4 als waardering
1 april 2025Goede nacontrole na operatie 2019 met gewenst resultaat.
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor de waardering die u hebt geplaatst. Wij zijn blij met uw positieve beoordeling. Vriendelijke groet, Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
10,0 als waardering
28 maart 2025Na een hartinfarct specialisme Cardiologie. Met alle mensen waar ik mee te maken had was een zeer prettig gesprek. Empathie lijkt men hoog in het vaandel te hebben. Zowel de telefoniste als de planning OK als de laboranten, de artsen, verpleegkundige, voedingsassistenten ( allen van B4 oost) chapeau hoe zij dit hebben gedaan Er blijft een ding wat werkelijk zeer slecht is en dat zijn de maaltijden Ongelofelijk wat wij voorgeschoteld kregen. Ik vraag mij af of diegene die dit kookt zelf ook eet? En wat zijn de bevindingen dan. Goed eten is goed voor herstel. Ik heb mijn familie eten mee laten nemen. Dit verdient echt aandacht
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor uw reactie. We waarderen het enorm dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring met ons te delen. Uw feedback is waardevol voor ons en helpt ons te blijven leren en te verbeteren. Vriendelijke groet, Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
2,1 als waardering
23 maart 2025Hier ben je geen mens naar een casus. Chirurgen vakkundig maar Verpleegafdeling is een ramp: Zeer vooringenomen en ongeïnteresseerd in de patiënt. Luisteren niet en vullen alles naar eigen interpretatie in: dossier staat dus vol fouten en onwaarheden. Praten niet met je, zelfs niet tegen je: zij praten alleen over je. Omdat je als patiënt niet gezien en gehoord wordt, wordt je verkeerd danwel overbehandeld.
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u een negatieve ervaring hebt met ons ziekenhuis. We zijn benieuwd naar uw verhaal en komen daarom graag met u in contact om uw ervaringen te bespreken. Daar kunnen wij van leren en onze zorg verbeteren. En als u wilt, dan kunnen wij u opbellen. Wij ontvangen dan graag uw telefoonnummer via info@umcutrecht.nl onder vermelding van ZorgkaartNederland en de datum van de waardering. Bespreek uw ervaring vooral ook met uw arts of met een van onze klachtenbemiddelaars. Het team klachtenbemiddelaars kunt u bereiken via 088 755 6208. We hopen gauw van u te horen zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Vriendelijke groet, Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
4,7 als waardering
15 maart 2025Heb inmiddels 3 keer een operatie ondergaan in het UMC. Bij de laatste 2 operaties heb ik geen behandelend arts aan mijn bed gehad na de ingreep. Communicatie in het UMC is helaas ver te zoeken. Op E-consulten wordt niet gereageerd door artsen en door onderbezetting op de verpleegafdeling wordt geen gehoor gegeven aan simpele vragen inzake de verzorging en krijg je een bitse verpleegster die je gaat vertellen dat ze geen tijd heeft omdat ze in haar eentje op de afdeling staat. Kortom ik denk met een bittere nasmaak terug aan mijn verblijf in het UMC.
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u het verblijf in het UMC Utrecht niet naar verwachting is gelopen. Wij willen graag samen met u uw ervaringen bespreken om ervan te leren. Zo kunnen wij onze zorg verbeteren. U kunt uw ervaring natuurlijk met uw arts bespreken. En als u wilt, dan kunnen wij u opbellen. Wij ontvangen dan graag uw telefoonnummer via info@umcutrecht.nl onder vermelding van ZorgkaartNederland en de datum van de waardering. Daarnaast staat het team klachtenbemiddelaars voor u klaar om naar uw verhaal te luisteren. U kunt hen bereiken via 088 755 62 08. We hopen gauw van u te horen zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Vriendelijke groet, Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
9,4 als waardering
16 februari 2025Via een consult bij Dermatologie was het op een gegeven moment duidelijk dat er een (beginnend) plaveisel carcinoom uit mijn oor gesneden moeste worden. Dit werd gedaan door plastisch chirurg Zachri Ovadja, een zeer kundige en aardige AIOS. Onder supervisie van dr. David. Zoals ik al eerder gemerkt heb werken hier kundige, aardige en sympathieke artsen. Ik voel mij altijd veilig en in goede handen daar. Met een laatste overleg op de operatiekamer werd besloten toch iets dieper weg te snijden. Het is keurig geheeld en valt nauwelijks op. Geweldig werk.
Reactie van zorgverlener:Bedankt voor deze mooie woorden. Wij delen het compliment met onze collega's en teams. Vriendelijke groet, Medewerkers klantcentrum UMC Utrecht
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Utrecht, Heidelberglaan 100 (9,2 km)

Route op Google Maps

088-7555555