21 februari 2025Huisarts nam de zorg serieus en was doortastend
Reactie van zorgverlener:Beste,
Bedankt voor uw hoge beoordeling en positieve review over onze huisartsenpraktijk. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze zorgverlening.
Met hartelijke groet, Arts en Zorg
9,7 als waardering9,7
13 december 2024Zowel HA als assistenten nemen ondanks alle werkdruk de tijd om te luisteren en er naar te handelen
Reactie van zorgverlener:Beste, bedankt voor de positieve review over onze huisartsenpraktijk. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze zorgverlening. Met hartelijke groet, Arts en Zorg
1,0 als waardering1,0
26 november 2024I had a terrible experience with this practice and wouldn’t recommend it. The sicker I got, the less they seemed to care. They offered no guidance and left me to decide on treatments myself. Since September, I’ve dealt with recurring health issues, including a blood infection and tonsillitis, due to a weakened immune system. The antibiotics prescribed were ineffective, and only after months of suffering and a specialist’s input did they finally give me a stronger one. However, this caused new problems by destroying healthy bacteria in my body. This morning, they canceled my 9:00 appointment without notifying me. When I arrived, I was told I was no longer their patient because I had registered with another practice due to an upcoming move which was processed in the same morning as my appointment. They seemed eager to drop me instead of helping. Their treatment approach is reactive, ignoring patient and not at all proactive. It was the most horrible experience of my life health wise.
Reactie van zorgverlener:We are sorry to hear that you had a negative experience at our general practice. It’s unfortunate to hear that you feel we didn’t provide the support you needed. Zorgkaart is not the appropriate platform for addressing such concerns in detail. We would be happy to discuss your experience with you. Please feel free to contact us directly to share your feedback. Alternatively, you can leave your comments and details on our website: www.artsenzorg.nl/klacht.
Kind regards,
Arts en Zorg
9,8 als waardering9,8
6 augustus 2024Alles ging goed op tijd. Huisarts naam voldoende tijd om onderzoek te doen
Reactie van zorgverlener:Beste, bedankt voor uw hoge beoordeling over onze huisartsenpraktijk. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze zorgverlening. Met hartelijke groet, Arts en Zorg
8,8 als waardering8,8
11 juli 2024Alles is gewoon goed geregeld
Reactie van zorgverlener:Beste, bedankt voor uw hoge beoordeling over onze huisartsenpraktijk. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze zorgverlening. Met hartelijke groet, Arts en Zorg
21 februari 2025Huisarts nam de zorg serieus en was doortastend
Reactie van zorgverlener:Beste,
Bedankt voor uw hoge beoordeling en positieve review over onze huisartsenpraktijk. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze zorgverlening.
Met hartelijke groet, Arts en Zorg
9,7 als waardering9,7
13 december 2024Zowel HA als assistenten nemen ondanks alle werkdruk de tijd om te luisteren en er naar te handelen
Reactie van zorgverlener:Beste, bedankt voor de positieve review over onze huisartsenpraktijk. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze zorgverlening. Met hartelijke groet, Arts en Zorg
1,0 als waardering1,0
26 november 2024I had a terrible experience with this practice and wouldn’t recommend it. The sicker I got, the less they seemed to care. They offered no guidance and left me to decide on treatments myself. Since September, I’ve dealt with recurring health issues, including a blood infection and tonsillitis, due to a weakened immune system. The antibiotics prescribed were ineffective, and only after months of suffering and a specialist’s input did they finally give me a stronger one. However, this caused new problems by destroying healthy bacteria in my body. This morning, they canceled my 9:00 appointment without notifying me. When I arrived, I was told I was no longer their patient because I had registered with another practice due to an upcoming move which was processed in the same morning as my appointment. They seemed eager to drop me instead of helping. Their treatment approach is reactive, ignoring patient and not at all proactive. It was the most horrible experience of my life health wise.
Reactie van zorgverlener:We are sorry to hear that you had a negative experience at our general practice. It’s unfortunate to hear that you feel we didn’t provide the support you needed. Zorgkaart is not the appropriate platform for addressing such concerns in detail. We would be happy to discuss your experience with you. Please feel free to contact us directly to share your feedback. Alternatively, you can leave your comments and details on our website: www.artsenzorg.nl/klacht.
Kind regards,
Arts en Zorg
9,8 als waardering9,8
6 augustus 2024Alles ging goed op tijd. Huisarts naam voldoende tijd om onderzoek te doen
Reactie van zorgverlener:Beste, bedankt voor uw hoge beoordeling over onze huisartsenpraktijk. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze zorgverlening. Met hartelijke groet, Arts en Zorg
8,8 als waardering8,8
11 juli 2024Alles is gewoon goed geregeld
Reactie van zorgverlener:Beste, bedankt voor uw hoge beoordeling over onze huisartsenpraktijk. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze zorgverlening. Met hartelijke groet, Arts en Zorg