30 augustus 2024Ik ben een vrouw van 67 en vind dat ik altijd erg goed geholpen wordt door de verschillende medewerkers van de praktijk. Ik wordt altijd snel teruggebeld als ik kies om teruggebeld te worden in plaats van in een wachtrij te wachten. De electronisch portaal vind ik ook goed - ik kan makelijk mijn vragen stellen en krijg meestal snel een respons. Ik voel me in erg goede handen.
9,2 als waardering9,2
20 augustus 2024Ik vind dat alles heel geinteresseerd en zorgvuldig gaat in deze praktijk Ik ervaar deskundigheid en gezamenlijke besluitvorming Dat geeft mij vertrouwen
4,5 als waardering4,5
7 maart 2023Ik word momenteel beter op het internet geholpen, dan in de huisartsenpraktijk. Blijvende vermoeidheidsklachten worden indirect afgedaan als: het zit tussen de oren. Een bloedonderzoek is: alles zit tussen de normaal waardes. De waardes die afwijken wordt verder niet op geacteerd. Overigens gebeurde dat ook niet bij vorige klachten, alleen op mijn aandringen werd ik doorverwezen naar het ziekenhuis, waar bleek dat ik een galblaasontsteking had (bloedwaardes waren toen ook normaal). Nu is de praktijk al helemaal niet meer bereikbaar. Telefonisch kan je geen afspraak maken, aan de balie ook niet en het internet geeft regelmatig storing, en kunnen afspraken alleen een paar weken later gemaakt worden. De goede ervaring die ik in het verleden had zijn nu wel helemaal weg. Als ik nu binnenstap krijg ik het gevoel, daar heb je weer een zeur. Als het gemakkelijk zou kunnen ging ik daar weg.
10,0 als waardering10,0
1 mei 2022Ik kon snel een afspraak maken, ben deskundig behandeld met aandacht voor mijn klachten wat voor mij een hele geruststelling was.
2,4 als waardering2,4
11 januari 2022Assistentes geveen geen duidelijkheid. "Wij zijn er mee bezig u hoort van ons ". Wat heeft een patient aan een dergelijk ongestructureerd antwoord? Geen enkel houvast met zulk een antwoord. Er is geen dag noch tijdsafbakening en dan kalgen dat patient teveel belt. Is dit niet een logisch gevolg van een dergelijke bejegning. Assistentes baggeliseren serieuze medische zaken. geven af en toe een antwoord , wederom waar je niets aan heb. Dan de splinter in de patien tzijn ogen zien, doch niet de balk in eigen ogen. Het zou aanbevelingswaardig zijn dit gebrek aan contactvaardigheid wat aan te scherpen bij de assistentes. Een goede voortgang van de praktijk berust op contactvaardigheid en beantwoording van een gestelde vraag, dient eveneens een inhoudelijk houvast te bezitten. Bedankt.
30 augustus 2024Ik ben een vrouw van 67 en vind dat ik altijd erg goed geholpen wordt door de verschillende medewerkers van de praktijk. Ik wordt altijd snel teruggebeld als ik kies om teruggebeld te worden in plaats van in een wachtrij te wachten. De electronisch portaal vind ik ook goed - ik kan makelijk mijn vragen stellen en krijg meestal snel een respons. Ik voel me in erg goede handen.
9,2 als waardering9,2
20 augustus 2024Ik vind dat alles heel geinteresseerd en zorgvuldig gaat in deze praktijk Ik ervaar deskundigheid en gezamenlijke besluitvorming Dat geeft mij vertrouwen
4,5 als waardering4,5
7 maart 2023Ik word momenteel beter op het internet geholpen, dan in de huisartsenpraktijk. Blijvende vermoeidheidsklachten worden indirect afgedaan als: het zit tussen de oren. Een bloedonderzoek is: alles zit tussen de normaal waardes. De waardes die afwijken wordt verder niet op geacteerd. Overigens gebeurde dat ook niet bij vorige klachten, alleen op mijn aandringen werd ik doorverwezen naar het ziekenhuis, waar bleek dat ik een galblaasontsteking had (bloedwaardes waren toen ook normaal). Nu is de praktijk al helemaal niet meer bereikbaar. Telefonisch kan je geen afspraak maken, aan de balie ook niet en het internet geeft regelmatig storing, en kunnen afspraken alleen een paar weken later gemaakt worden. De goede ervaring die ik in het verleden had zijn nu wel helemaal weg. Als ik nu binnenstap krijg ik het gevoel, daar heb je weer een zeur. Als het gemakkelijk zou kunnen ging ik daar weg.
10,0 als waardering10,0
1 mei 2022Ik kon snel een afspraak maken, ben deskundig behandeld met aandacht voor mijn klachten wat voor mij een hele geruststelling was.
2,4 als waardering2,4
11 januari 2022Assistentes geveen geen duidelijkheid. "Wij zijn er mee bezig u hoort van ons ". Wat heeft een patient aan een dergelijk ongestructureerd antwoord? Geen enkel houvast met zulk een antwoord. Er is geen dag noch tijdsafbakening en dan kalgen dat patient teveel belt. Is dit niet een logisch gevolg van een dergelijke bejegning. Assistentes baggeliseren serieuze medische zaken. geven af en toe een antwoord , wederom waar je niets aan heb. Dan de splinter in de patien tzijn ogen zien, doch niet de balk in eigen ogen. Het zou aanbevelingswaardig zijn dit gebrek aan contactvaardigheid wat aan te scherpen bij de assistentes. Een goede voortgang van de praktijk berust op contactvaardigheid en beantwoording van een gestelde vraag, dient eveneens een inhoudelijk houvast te bezitten. Bedankt.