2,5 als waardering
7 juni 2022Ik ben niet goed behandeld geweest door de hoofdassistente van de huisarts. Ik ga zeer zeker een klacht indienen tegen haar manier van patientenbehandeling. Ik wil graag mededelen dat ook mijn andere hulpverleners, die probeerden contact op te nemen met gezondheidscentrum Vaillantplein, geen gehoor kreeg. Nadat mijn bloeddruk werd gemeten en het op 191/119 stond, verwees mijn hulverlener van Parnassia mij onmiddellijk naar mijn huisarts. Ik kwam zonder afspraak daar aan en vertelde mijn gezondheidssituatie. Deze assistente zei dat ik geen afspraak had en dat ik niet binnen mocht komen. Mijn gezondheid liep achteruit. Nadat ik meerdere malen heb getracht om contact op te nemen om een afspraak te maken met mijn huisarts, kreeg ik geen gehoor. Het is mij vaak overkomen dat ik teruggebeld zou worden, maar helaas tevergeefs. Assistente in kwestie had wel opeens tijd om te bellen, wanneer ik haar op haar plek heb gezet door de spoedlijn te bellen.