Spaarne Gasthuis Locatie Zuid

Contractinformatie 2025

Ziekenhuis

Contract: vergoed

Met omzetplafond

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt. We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Met omzetplafond

We hebben met deze zorgverlener afgesproken hoeveel zorg hij per jaar mag leveren. Dit noemen we een omzetplafond. Misschien moet u langer wachten als de zorgverlener dit maximum bereikt heeft.  Is de wachttijd erg lang? Neem contact op voor wachtlijstbemiddeling.

Reviews van vestiging

6,9 op basis van 76 reviews

9,3 als waardering
12 juni 2025Ik kwam met mijn baby op de spoedpost in verband met benauwdheid. Vanaf dat moment heb ik alleen maar lieve en kundige zorg medewerkers gezien en gesproken. Er werd duidelijk gecommuniceerd over de beschikbaarheid van artsen, de artsen gaven mij vervolgens uitleg over de conditie van mijn dochter en sloten daarbij aan Bij mijn voorkennis, maar namen ook de tijd om uitleg te geven over zaken die ik nog niet wist. Er werd door de artsen de tijd genomen voor uitvoerig onderzoek. De vrijwilligers die aan het werk waren, hebben mijn andere dochter tijdens de wachttijd heel lief behandeld. Verder was uiteraard iedereen ook heel lief voor mijn baby als kleine patiënt. Ik heb de zorg heel kind gericht ervaren en vond het fijn dat ik ook tijdens de opname overal bij betrokken werd. Verpleegkundigen op de kinderafdeling waren zo betrokken en lief! Kamers zijn daar ruim en modern. Ondanks de vervelende aanleiding, was het echt een positieve ervaring.
4,0 als waardering
11 mei 2025Polikliniek en verpleegafdeling leken niet te communiceren. Eerder gepland bezoek aan polikliniek (andere klacht) moest worden afgezegd en opnieuw gepland, in plaats van dat het onderling werd geregeld. De geweldige ervaren arts van de poli nooit meer teruggezien op de verpleegafdeling. Daar allerlei aio’s en junior artsen en verpleegkundigen met zeer wisselende deskundigheid. Oa over voeding icm medicijn zelf moeten ingrijpen. Er zaten zeker ook lieve en begeesterde mensen tussen, maar de organisatie kwam slordig over. Erg rumoerig ook, en dat op een afdeling Neurologie. Na ablatie in extern ziekenhuis weinig tot geen aandacht van cardioloog.
4,0 als waardering
22 april 2025Op SEH, 3,5 uur wachten voor 3x5 min consult. Blijkbaar geen communicatie onderling. Laatste advies bleek fout, later thuis gebeld met rectificatie. Veel gedraaf weinig overzicht. Arrogante arts.
Reactie van zorgverlener:Wij lezen dat u niet tevreden bent over uw behandeling op de SEH. Dat vinden wij erg vervelend. Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis verder wilt bespreken met de betreffende arts of klachten coördinator? Dit is mogelijk via de afdeling patiëntenvoorlichting (023)2242060, of door een mailtje te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl
1,0 als waardering
10 april 2025In Spaarne ben ik tijdens mijn zwangerschap behandeld. Ik denk niet dat ik ooit in mijn leven slechte medewerkers en artsen heb meegemaakt. Om medische redenen moest ik eerder dan 40 weken bevallen. Ze probeerden de bevalling op te wekken met een katheter gedurende drie dagen. De hoeveelheid pijn en onzekerheid die ze veroorzaakten was enorm. Nergens ter wereld wekken ze een zwangerschap op in week 38 met een katheter, vooral omdat dit me vanaf het begin niet grondig was uitgelegd. Ik vroeg vanaf het begin om een ​​keizersnede, maar ze weigerden het echt en stonden erop me nog drie dagen pijn te bezorgen met medicijnen. Na 5 dagen in het ziekenhuis te hebben gelegen met veel pijn en geen medische ondersteuning (we hebben nauwelijks een arts gezien om ons uit te leggen wat er aan de hand is) en nadat mijn vliezen waren gebroken zonder dat ik nog steeds de juiste wee had, ben ik bevallen met een keizersnede met spoed.echte slechte ervaring Ik zou ze nooit aan iemand aan aanbevellen!
Reactie van zorgverlener:Wij lezen dat u niet tevreden bent over uw behandeling op de afdeling verloskunde. Dat vinden wij erg vervelend. Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis verder wilt bespreken met de betreffende arts of klachten coördinator? Dit is mogelijk via de afdeling patiëntenvoorlichting (023)2242060, of door een mailtje te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl
10,0 als waardering
2 april 2025Wat een fantastische beleving, met schoonmoeder van 93jaar binnen 1 dag verwezen naar neuroloog en daarna achtereenvolgens laboratorium voor bloedafname cardiologie voor hartfilm en radiologie voor ct scan. Binnen 2 uur alles uitermate vriendelijk en vakkundig behandeld. Chapeau maal 10
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Haarlem, Boerhaavelaan 22 (14,4 km)

Route op Google Maps

023-2240000

Contractinformatie 2025

Ziekenhuis

Contract: vergoed

Met omzetplafond

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt. We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Met omzetplafond

We hebben met deze zorgverlener afgesproken hoeveel zorg hij per jaar mag leveren. Dit noemen we een omzetplafond. Misschien moet u langer wachten als de zorgverlener dit maximum bereikt heeft.  Is de wachttijd erg lang? Neem contact op voor wachtlijstbemiddeling.

Reviews van vestiging

6,9 op basis van 76 reviews

9,3 als waardering
12 juni 2025Ik kwam met mijn baby op de spoedpost in verband met benauwdheid. Vanaf dat moment heb ik alleen maar lieve en kundige zorg medewerkers gezien en gesproken. Er werd duidelijk gecommuniceerd over de beschikbaarheid van artsen, de artsen gaven mij vervolgens uitleg over de conditie van mijn dochter en sloten daarbij aan Bij mijn voorkennis, maar namen ook de tijd om uitleg te geven over zaken die ik nog niet wist. Er werd door de artsen de tijd genomen voor uitvoerig onderzoek. De vrijwilligers die aan het werk waren, hebben mijn andere dochter tijdens de wachttijd heel lief behandeld. Verder was uiteraard iedereen ook heel lief voor mijn baby als kleine patiënt. Ik heb de zorg heel kind gericht ervaren en vond het fijn dat ik ook tijdens de opname overal bij betrokken werd. Verpleegkundigen op de kinderafdeling waren zo betrokken en lief! Kamers zijn daar ruim en modern. Ondanks de vervelende aanleiding, was het echt een positieve ervaring.
4,0 als waardering
11 mei 2025Polikliniek en verpleegafdeling leken niet te communiceren. Eerder gepland bezoek aan polikliniek (andere klacht) moest worden afgezegd en opnieuw gepland, in plaats van dat het onderling werd geregeld. De geweldige ervaren arts van de poli nooit meer teruggezien op de verpleegafdeling. Daar allerlei aio’s en junior artsen en verpleegkundigen met zeer wisselende deskundigheid. Oa over voeding icm medicijn zelf moeten ingrijpen. Er zaten zeker ook lieve en begeesterde mensen tussen, maar de organisatie kwam slordig over. Erg rumoerig ook, en dat op een afdeling Neurologie. Na ablatie in extern ziekenhuis weinig tot geen aandacht van cardioloog.
4,0 als waardering
22 april 2025Op SEH, 3,5 uur wachten voor 3x5 min consult. Blijkbaar geen communicatie onderling. Laatste advies bleek fout, later thuis gebeld met rectificatie. Veel gedraaf weinig overzicht. Arrogante arts.
Reactie van zorgverlener:Wij lezen dat u niet tevreden bent over uw behandeling op de SEH. Dat vinden wij erg vervelend. Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis verder wilt bespreken met de betreffende arts of klachten coördinator? Dit is mogelijk via de afdeling patiëntenvoorlichting (023)2242060, of door een mailtje te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl
1,0 als waardering
10 april 2025In Spaarne ben ik tijdens mijn zwangerschap behandeld. Ik denk niet dat ik ooit in mijn leven slechte medewerkers en artsen heb meegemaakt. Om medische redenen moest ik eerder dan 40 weken bevallen. Ze probeerden de bevalling op te wekken met een katheter gedurende drie dagen. De hoeveelheid pijn en onzekerheid die ze veroorzaakten was enorm. Nergens ter wereld wekken ze een zwangerschap op in week 38 met een katheter, vooral omdat dit me vanaf het begin niet grondig was uitgelegd. Ik vroeg vanaf het begin om een ​​keizersnede, maar ze weigerden het echt en stonden erop me nog drie dagen pijn te bezorgen met medicijnen. Na 5 dagen in het ziekenhuis te hebben gelegen met veel pijn en geen medische ondersteuning (we hebben nauwelijks een arts gezien om ons uit te leggen wat er aan de hand is) en nadat mijn vliezen waren gebroken zonder dat ik nog steeds de juiste wee had, ben ik bevallen met een keizersnede met spoed.echte slechte ervaring Ik zou ze nooit aan iemand aan aanbevellen!
Reactie van zorgverlener:Wij lezen dat u niet tevreden bent over uw behandeling op de afdeling verloskunde. Dat vinden wij erg vervelend. Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis verder wilt bespreken met de betreffende arts of klachten coördinator? Dit is mogelijk via de afdeling patiëntenvoorlichting (023)2242060, of door een mailtje te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl
10,0 als waardering
2 april 2025Wat een fantastische beleving, met schoonmoeder van 93jaar binnen 1 dag verwezen naar neuroloog en daarna achtereenvolgens laboratorium voor bloedafname cardiologie voor hartfilm en radiologie voor ct scan. Binnen 2 uur alles uitermate vriendelijk en vakkundig behandeld. Chapeau maal 10
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Haarlem, Boerhaavelaan 22 (14,4 km)

Route op Google Maps

023-2240000