1 augustus 2024Ik ben heel erg blij met huisarts dr Kleijer. Betrokken, zorgzaam, nuchter, humor. Fijnste huisarts die ik in bijna 70 jaar heb gehad.
9,2 als waardering9,2
9 september 2022Helaas niet makkelijk bereikbaar met rolstoel en totaal niet met scootmobiel.
10,0 als waardering10,0
21 februari 2022Ben zeer tevreden over Dokter Kok en Dokter Wisselink Loop al heel wat jaren bij Dokter Wisselink, altijd goed gehumeurd, op al je vragen krijg je een bevredigend antwoord, gewoon Geweldig
9,5 als waardering9,5
15 mei 2020Dr. Wisselink is al ruim 28 jaar onze arts. We hebben vanaf het begin altijd een goed contact met elkaar gehad en er is geen enkele drempel hem te consulteren. Buitengewoon tevreden!
5,0 als waardering5,0
2 november 2017Ik kom bijna nooit bij de huisarts, ik kijk klachten een tijd aan en ga pas naar de huisarts als ik me oprecht zorgen begin te maken. Dit betekent dat ik soms jaren niet kom. Nu kwam ik met aantal klachten, ik benoemde ze omdat ze wellicht verband hielden. Ik had daarvoor express ook een dubbele tijdsafspraak gemaakt. Huisarts benoemt uit t niets dat clienten alles tegenwoordig op internet kunnen opzoeken, maar dat je daar niks aan hebt, je kan dan dan van alles 'hebben'. Daarmee suggereert hij dat ik zo'n patient ben. Ik vertel hem dat ik daarom juist bij hem kom: hij is deskundig. Hij onderzoekt me op 1 specifiek mogelijke kwaal en neemt mijn bloeddruk af. En schrijft verzoek tot bloedonderzoek. Ik stel vragen en hij bagatelliseert mijn klachten met onder andere: 40% van de bevolking is moe, dat is een life-style probleem. ( ik ben niet 40 % van de bevolking, en ik ben iemand die veel rustmomenten neemt!). Als er niks uit bloedonderzoek komt, moet ik maar weer komen, een bezoek per klacht. Ik voel me niet gehoord, gebagatelliseerd, niet serieus genomen. Bovendien ervaar ik aan deze arts een te grote vorm van suprioriteit: alleen een arts mag zoeken naar eventuele redenen/oplossingen van klachten, de patient niet. Dit is echt niet meer van deze tijd en bovendien ben ik baas over de zorg van mijn eigen lichaam. Ik neem me voor voortaan een collega van hem te bezoeken om gehoord te worden.
1 augustus 2024Ik ben heel erg blij met huisarts dr Kleijer. Betrokken, zorgzaam, nuchter, humor. Fijnste huisarts die ik in bijna 70 jaar heb gehad.
9,2 als waardering9,2
9 september 2022Helaas niet makkelijk bereikbaar met rolstoel en totaal niet met scootmobiel.
10,0 als waardering10,0
21 februari 2022Ben zeer tevreden over Dokter Kok en Dokter Wisselink Loop al heel wat jaren bij Dokter Wisselink, altijd goed gehumeurd, op al je vragen krijg je een bevredigend antwoord, gewoon Geweldig
9,5 als waardering9,5
15 mei 2020Dr. Wisselink is al ruim 28 jaar onze arts. We hebben vanaf het begin altijd een goed contact met elkaar gehad en er is geen enkele drempel hem te consulteren. Buitengewoon tevreden!
5,0 als waardering5,0
2 november 2017Ik kom bijna nooit bij de huisarts, ik kijk klachten een tijd aan en ga pas naar de huisarts als ik me oprecht zorgen begin te maken. Dit betekent dat ik soms jaren niet kom. Nu kwam ik met aantal klachten, ik benoemde ze omdat ze wellicht verband hielden. Ik had daarvoor express ook een dubbele tijdsafspraak gemaakt. Huisarts benoemt uit t niets dat clienten alles tegenwoordig op internet kunnen opzoeken, maar dat je daar niks aan hebt, je kan dan dan van alles 'hebben'. Daarmee suggereert hij dat ik zo'n patient ben. Ik vertel hem dat ik daarom juist bij hem kom: hij is deskundig. Hij onderzoekt me op 1 specifiek mogelijke kwaal en neemt mijn bloeddruk af. En schrijft verzoek tot bloedonderzoek. Ik stel vragen en hij bagatelliseert mijn klachten met onder andere: 40% van de bevolking is moe, dat is een life-style probleem. ( ik ben niet 40 % van de bevolking, en ik ben iemand die veel rustmomenten neemt!). Als er niks uit bloedonderzoek komt, moet ik maar weer komen, een bezoek per klacht. Ik voel me niet gehoord, gebagatelliseerd, niet serieus genomen. Bovendien ervaar ik aan deze arts een te grote vorm van suprioriteit: alleen een arts mag zoeken naar eventuele redenen/oplossingen van klachten, de patient niet. Dit is echt niet meer van deze tijd en bovendien ben ik baas over de zorg van mijn eigen lichaam. Ik neem me voor voortaan een collega van hem te bezoeken om gehoord te worden.