24 mei 2025Ik gun iedereen een Jurre en Mark wat een fijne mensen. Ik heb me heel erg op mijn gemak gevoeld door de manier waarop zij mij hebben behandeld. Een dikke dank je wel. Anja Roelofsen
8,5 als waardering8,5
12 mei 2025Ik werd met spoed doorverwezen van de huisarts naar de oogarts in het ziekenhuis voor nader onderzoek. Ik had gordelroos bij mijn oog en dit kan gevaarlijk zijn. I.v.m. wat gekke klachten kreeg ik nadere onderzoeken. De onderzoeken vonden snel en efficiënt plaats. Gelukkig kreeg ik goed nieuws en was er niets aan de hand. In de wachtkamer hing een scherm om een beoordeling achter te laten op ZorgkaartNederland. Bij deze. Enige verbeterpuntje: Jammer dat ik niet de uitslagen van het onderzoek kon inzien. Ik kreeg wel een uitnodiging voor BeterDichtbij en heb het ziekenhuis aan UwZorgOnline proberen toe te voegen, maar dat laatste lukte niet en in de eerste kon ik alleen vragen stellen.
10,0 als waardering10,0
8 mei 2025Fantastisch geholpen door Verpleegkundig Specialist mw. Dr. J.A.B. (Anja) van Garderen. Dankzij het door haar opgezette plan kan ik zelfs zonder hulpmiddelen weer zelfstandig lopen.
5,5 als waardering5,5
27 januari 2025Ik ben hier geweest voor mijn chronische aandoening, het is een lange tijd rustig geweest maar het speelde weer op dus maakte ik een afspraak. De onderzoeken zoals een mri scan en gesprek met de arts konden heel snel. Maar de dag van het gesprek kwam me niet uit en wilde deze verzetten. Dit kon dus niet want volgens hun was ik een nieuwe spoed patiënt en die kunnen afspraken niet verzetten. De medewerker vertelde me dat ik al meer dan een jaar geen contact heb gehad met het ziekenhuis en dat daarom ik een nieuwe spoedpatient ben. Dit klopte niet want had gewoon contact gehad in het zelfde jaar. Na een boze mededeling vanaf mijn kant zou de arts terug bellen. Dit deed ze ook maar ik heb de oproep gemist, ik zit natuurlijk niet de hele dag met mijn gezicht in de telefoon wachten op een telefoon. Terug bellen had geen zin, ik moest wachten tot ik gebeld werd. Dat is nooit meer gebeurd.
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het vervelend dat u de afspraak negatief heeft ervaren. We komen graag met u in contact om uw ervaring te bespreken. Daar kunnen wij van leren. We hebben daarvoor bij u een contactverzoek ingediend.
10,0 als waardering10,0
20 januari 2025Ik was bij Dr. Smarius, de plastisch chirurg, voor 2 plekjes in m'n gezicht en die zijn prachtig geworden! Ik vond het een aardige en zeer kundige plastisch chirurg! Ben heel tevreden!
24 mei 2025Ik gun iedereen een Jurre en Mark wat een fijne mensen. Ik heb me heel erg op mijn gemak gevoeld door de manier waarop zij mij hebben behandeld. Een dikke dank je wel. Anja Roelofsen
8,5 als waardering8,5
12 mei 2025Ik werd met spoed doorverwezen van de huisarts naar de oogarts in het ziekenhuis voor nader onderzoek. Ik had gordelroos bij mijn oog en dit kan gevaarlijk zijn. I.v.m. wat gekke klachten kreeg ik nadere onderzoeken. De onderzoeken vonden snel en efficiënt plaats. Gelukkig kreeg ik goed nieuws en was er niets aan de hand. In de wachtkamer hing een scherm om een beoordeling achter te laten op ZorgkaartNederland. Bij deze. Enige verbeterpuntje: Jammer dat ik niet de uitslagen van het onderzoek kon inzien. Ik kreeg wel een uitnodiging voor BeterDichtbij en heb het ziekenhuis aan UwZorgOnline proberen toe te voegen, maar dat laatste lukte niet en in de eerste kon ik alleen vragen stellen.
10,0 als waardering10,0
8 mei 2025Fantastisch geholpen door Verpleegkundig Specialist mw. Dr. J.A.B. (Anja) van Garderen. Dankzij het door haar opgezette plan kan ik zelfs zonder hulpmiddelen weer zelfstandig lopen.
5,5 als waardering5,5
27 januari 2025Ik ben hier geweest voor mijn chronische aandoening, het is een lange tijd rustig geweest maar het speelde weer op dus maakte ik een afspraak. De onderzoeken zoals een mri scan en gesprek met de arts konden heel snel. Maar de dag van het gesprek kwam me niet uit en wilde deze verzetten. Dit kon dus niet want volgens hun was ik een nieuwe spoed patiënt en die kunnen afspraken niet verzetten. De medewerker vertelde me dat ik al meer dan een jaar geen contact heb gehad met het ziekenhuis en dat daarom ik een nieuwe spoedpatient ben. Dit klopte niet want had gewoon contact gehad in het zelfde jaar. Na een boze mededeling vanaf mijn kant zou de arts terug bellen. Dit deed ze ook maar ik heb de oproep gemist, ik zit natuurlijk niet de hele dag met mijn gezicht in de telefoon wachten op een telefoon. Terug bellen had geen zin, ik moest wachten tot ik gebeld werd. Dat is nooit meer gebeurd.
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het vervelend dat u de afspraak negatief heeft ervaren. We komen graag met u in contact om uw ervaring te bespreken. Daar kunnen wij van leren. We hebben daarvoor bij u een contactverzoek ingediend.
10,0 als waardering10,0
20 januari 2025Ik was bij Dr. Smarius, de plastisch chirurg, voor 2 plekjes in m'n gezicht en die zijn prachtig geworden! Ik vond het een aardige en zeer kundige plastisch chirurg! Ben heel tevreden!