Diakonessenhuis

Contractinformatie 2024

Ziekenhuis

Contract: vergoed

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt. We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Reviews van vestiging

7,6 op basis van 102 reviews

10,0 als waardering
12 augustus 2024We hebben bij het Diakonessenhuis de moeder-geassisteerde keizersnede gehad. Zowel dit proces als de communicatie rondom de operatie waren echt perfect, beter dan we ooit hadden gehoopt. Dikke pluim naar het Diakonessenhuis, zo kan het dus ook!
3,8 als waardering
27 mei 2024De cardioloog gedroeg zich uitermate bot en arrogant. Vragen over de oorzaak van klachten werden nauwelijks beantwoord. Wel kregen we de instructie om alleen maar specifieke vragen te stellen zonder gebruik van woorden als altijd en nooit. Een fout in de planning kan gebeuren, maar we zaten ruim een uur te wachten. Er kwam geen excuus; integendeel. Ons werd door de art te kennen gegeven dat we heel blij moesten zijn met zijn actie om een echo te regelen en zo een extra bezoek te voorkomen. Prima, maar het was wel zo netjes geweest om te melden dat de lange wachttijd werd veroorzaakt door een fout en dat er een mogelijkheid was om die te herstellen door wat langer te wachten. De cardioloog meende bij de uitslag van het hartonderzoek nog erg grappig te moeten zijn door te melden dat er iets mis is met het hart van de patiënt. Na een korte stilte meldde hij dat uit onderzoek bleek dat het om een hart van goud gaat. Misselijke grap. Dramatisch optreden.
Reactie van zorgverlener:Veel dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We vinden het vervelend dat u de afspraak bij onze cardioloog als negatief heeft ervaren. Onze poli cardiologie komt graag met u in contact om uw ervaring te bespreken. Mocht u hiervoor open staan dan kunt u reageren op het contactverzoek dat ik u zojuist heb gestuurd.
8,7 als waardering
8 mei 2024Snelle afspraak mogelijk en fijn dat je in dossier kan kijken. Ingreep verliep uitstekend en arts vriendelijk en deskundig. Wel jammer dat er heel simpel kopietje van folder werd meegegeven na de operatie.
Reactie van zorgverlener:Dank voor dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zullen uw bericht delen met de afdeling.
4,2 als waardering
29 april 2024Te lang gewacht met opereren
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We vinden het vervelend dat u de afspraak negatief heeft ervaren. We komen daarom graag met u in contact om uw ervaring te bespreken mocht u daarvoor open staan. Daar kunnen wij van leren. We hebben daarvoor bij u een contactverzoek ingediend. Ook onze klachtenfunctionarissen staan voor u klaar. Zij horen uw verhaal graag. U kunt hen rechtstreeks bereiken op 088 250 6143 (doordeweeks bereikbaar tussen 09:00-12:30). Als alternatief kunt u de klacht melden via ons klachtenformulier op https://www.diakonessenhuis.nl/compliment-klacht/klacht.
7,7 als waardering
24 april 2024Behandeld door dokter Vernooij-Timmers. Zeer goede en vriendelijke arts. Ging zeer tevreden naar buiten.
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Utrecht, Bosboomstraat 1 (7,2 km)

Route op Google Maps

030-2566566

Contractinformatie 2024

Ziekenhuis

Contract: vergoed

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt. We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Reviews van vestiging

7,6 op basis van 102 reviews

10,0 als waardering
12 augustus 2024We hebben bij het Diakonessenhuis de moeder-geassisteerde keizersnede gehad. Zowel dit proces als de communicatie rondom de operatie waren echt perfect, beter dan we ooit hadden gehoopt. Dikke pluim naar het Diakonessenhuis, zo kan het dus ook!
3,8 als waardering
27 mei 2024De cardioloog gedroeg zich uitermate bot en arrogant. Vragen over de oorzaak van klachten werden nauwelijks beantwoord. Wel kregen we de instructie om alleen maar specifieke vragen te stellen zonder gebruik van woorden als altijd en nooit. Een fout in de planning kan gebeuren, maar we zaten ruim een uur te wachten. Er kwam geen excuus; integendeel. Ons werd door de art te kennen gegeven dat we heel blij moesten zijn met zijn actie om een echo te regelen en zo een extra bezoek te voorkomen. Prima, maar het was wel zo netjes geweest om te melden dat de lange wachttijd werd veroorzaakt door een fout en dat er een mogelijkheid was om die te herstellen door wat langer te wachten. De cardioloog meende bij de uitslag van het hartonderzoek nog erg grappig te moeten zijn door te melden dat er iets mis is met het hart van de patiënt. Na een korte stilte meldde hij dat uit onderzoek bleek dat het om een hart van goud gaat. Misselijke grap. Dramatisch optreden.
Reactie van zorgverlener:Veel dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We vinden het vervelend dat u de afspraak bij onze cardioloog als negatief heeft ervaren. Onze poli cardiologie komt graag met u in contact om uw ervaring te bespreken. Mocht u hiervoor open staan dan kunt u reageren op het contactverzoek dat ik u zojuist heb gestuurd.
8,7 als waardering
8 mei 2024Snelle afspraak mogelijk en fijn dat je in dossier kan kijken. Ingreep verliep uitstekend en arts vriendelijk en deskundig. Wel jammer dat er heel simpel kopietje van folder werd meegegeven na de operatie.
Reactie van zorgverlener:Dank voor dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zullen uw bericht delen met de afdeling.
4,2 als waardering
29 april 2024Te lang gewacht met opereren
Reactie van zorgverlener:Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We vinden het vervelend dat u de afspraak negatief heeft ervaren. We komen daarom graag met u in contact om uw ervaring te bespreken mocht u daarvoor open staan. Daar kunnen wij van leren. We hebben daarvoor bij u een contactverzoek ingediend. Ook onze klachtenfunctionarissen staan voor u klaar. Zij horen uw verhaal graag. U kunt hen rechtstreeks bereiken op 088 250 6143 (doordeweeks bereikbaar tussen 09:00-12:30). Als alternatief kunt u de klacht melden via ons klachtenformulier op https://www.diakonessenhuis.nl/compliment-klacht/klacht.
7,7 als waardering
24 april 2024Behandeld door dokter Vernooij-Timmers. Zeer goede en vriendelijke arts. Ging zeer tevreden naar buiten.
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Utrecht, Bosboomstraat 1 (7,2 km)

Route op Google Maps

030-2566566