3,7 als waardering
28 augustus 2024Je bent er geen patiënt maar een ding. Verpleegkundige en artsen zitten niet op 1 lijn. Ze zeggen zoveel dat je niet meer weet wat er gezegd is en het veranderd ook elk half uur. Eten is prima maar het is afwachten of je het wel krijg.zo zet de 1 je op nuchter en nummer 2 weet van niks.en gevolg ik ga het voor u navragen om vervolgens niemand of niks te zien. Zo jammer dat huisartsenpost erbij in zit en je automatisch doorgestuurd wordt. Probeer nu in mijn dossier te krijgen geen opname of seh in zrt.
Reactie van zorgverlener:Beste, we vinden het vervelend om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad in ons ziekenhuis. Wellicht is het goed om hier met elkaar nog eens op terug te kijken. Zou u uw naam en telefoonnummer aan ons door willen geven via klachtenfunctionaris@zrt.nl? Onze klachtenfunctionaris neemt dan contact met u op om te bespreken hoe we uw klacht het beste kunnen behandelen.