Ziekenhuis Rivierenland

Contractinformatie 2024

Ziekenhuis

Contract: vergoed

Beperkingen van kracht

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt. We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Beperkingen van kracht
De contractafspraak kent beperkingen (plafond zonder doorleverplicht) die maken dat mogelijk niet alle verzekerden terecht kunnen of dat verzekerden bij deze aanbieder langer moeten wachten. Wilt u dat niet? We helpen u graag met wachtlijstbemiddeling.

Reviews van vestiging

8,1 op basis van 94 reviews

3,7 als waardering
28 augustus 2024Je bent er geen patiënt maar een ding. Verpleegkundige en artsen zitten niet op 1 lijn. Ze zeggen zoveel dat je niet meer weet wat er gezegd is en het veranderd ook elk half uur. Eten is prima maar het is afwachten of je het wel krijg.zo zet de 1 je op nuchter en nummer 2 weet van niks.en gevolg ik ga het voor u navragen om vervolgens niemand of niks te zien. Zo jammer dat huisartsenpost erbij in zit en je automatisch doorgestuurd wordt. Probeer nu in mijn dossier te krijgen geen opname of seh in zrt.
Reactie van zorgverlener:Beste, we vinden het vervelend om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad in ons ziekenhuis. Wellicht is het goed om hier met elkaar nog eens op terug te kijken. Zou u uw naam en telefoonnummer aan ons door willen geven via klachtenfunctionaris@zrt.nl? Onze klachtenfunctionaris neemt dan contact met u op om te bespreken hoe we uw klacht het beste kunnen behandelen.
2,0 als waardering
24 augustus 2024Ernstig vind ik het dat dochter, ik, gebruikt word als tolk terwijl ik van tevoren zeer duidelijk ben geweest(zelfs met opnieuw een klacht indienen over communicatie) op de dag van de OK van mijn naaste. Ik ben niet verantwoordelijk voor de vertaling, heb geen professionele relatie met mijn naaste, wanneer het emotionele brein actief is is het cognitieve brein verminderd in staat om te functioneren. Zorgelijk. Reden dat ik niet wil tolken is dat ik niet kan tolken. Dochter was niet mee om te tolken, zoals keer op keer werd gezegd. Mijns inziens de verantwoordelijkheid van de zorgverlener. Ik heb geen behandelrelatie met mijn vader. Wie weet wat ik vertaald heb. Inmiddels twee uitgebreide klachten over hetzelfde zonder resultaat gezien bovenstaande gebeurde. Voor ons geen ziekenhuis rivierenland meer. Scheelt wel tolkenkosten. Voortaan reken ik als naaste ook kosten. De factuur volgt. De kosten voor psychologische hulp van mantelzorgers trouwens ook.
6,0 als waardering
31 juli 2024Er wordt weinig gedaan aan de vorming van een totaalbeeld. Bij de uitslag van een onderzoek wordt direct de standaard behandeling gekozen. Bij vragen naar de argumentatie, wordt al snel gezegd, dat ze dat altijd doen. Er wordt heel weinig informatie gegeven naar de patient, je moet alles er uit trekken. Ook de informatie uitwisseling tussen bijvoorbeeld artsen en verpleegkundigen lijkt er niet te zijn, waardoor je als patient alles aan meerdere hulpverleners moet vertellen. Ik denk dat de hulpverleners best wel deskundig zijn, maar door de slechte communicatie en afstemming, is de uiteindelijke prestatie van de organisatie onvoldoende.
7,7 als waardering
2 juli 2024Op het moment word ik behandeld voor maculadegeneratie. Ik kwam rachter 9 jaar geleden na onderzoek door een arts, die er nu niet meer werkt. Die zei me, dat er niets meer aan te doen was, dus ging ik niet meer. Vorig jaar ging ik weer naar het ziekenhuis voor het andere oog. Na onderzoek blijkt een droge vorm te kunnen veranderen in een natte vorm. Als ik dacht dat het slechter ging moest ik meteen komen. Dat heb ik gedaan en heb nu intool 5 injekties in het oog gehad. De laatste 2 keer met een ander middel geïnjekteerd. Merk nog geen verbetering, maar geef de hoop niet op. Ik heb niets dan lof. Al het personeel is zo geduldig en vriendelijk.
1,0 als waardering
1 juli 2024Mijn man heeft een doorverwijzing voor een vasectomie. Dan blijkt dat je dat zelf op de dag van behandeling moet betalen. Als de behandeling meer gaat kosten, oftewel het wordt een operatie op de operatiekamer, moet je ook dat betalen. Je eigen behandeling moet je voorschieten. Dan krijg je 1,5 maand later pas een factuur. Je weet op voorhand dus niet of het €500 of €1500 gaat kosten en dat bedrag moet je dus hebben liggen. Iedere zorg in het ziekenhuis wordt rechtstreeks gedeclareerd maar bij een vasectomie niet. Ik vind dit onacceptabel. Man en ik zullen naar een ander ziekenhuis uitwijken waar wel gewoon gedeclareerd wordt bij onze zorgverzekeraar.
Reactie van zorgverlener:Beste, we vinden het vervelend om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad in ons ziekenhuis. Wellicht is het goed om hier met elkaar nog eens op terug te kijken. Zou u daarom uw naam en telefoonnummer aan ons door willen geven via klachtenfunctionaris@zrt.nl? Onze klachtenfunctionaris neemt dan contact met u op om te bespreken hoe we uw klacht het beste kunnen behandelen.
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Tiel, President Kennedylaan 1 (22,7 km)

Route op Google Maps

0344-674911

Contractinformatie 2024

Ziekenhuis

Contract: vergoed

Beperkingen van kracht

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt. We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Beperkingen van kracht
De contractafspraak kent beperkingen (plafond zonder doorleverplicht) die maken dat mogelijk niet alle verzekerden terecht kunnen of dat verzekerden bij deze aanbieder langer moeten wachten. Wilt u dat niet? We helpen u graag met wachtlijstbemiddeling.

Reviews van vestiging

8,1 op basis van 94 reviews

3,7 als waardering
28 augustus 2024Je bent er geen patiënt maar een ding. Verpleegkundige en artsen zitten niet op 1 lijn. Ze zeggen zoveel dat je niet meer weet wat er gezegd is en het veranderd ook elk half uur. Eten is prima maar het is afwachten of je het wel krijg.zo zet de 1 je op nuchter en nummer 2 weet van niks.en gevolg ik ga het voor u navragen om vervolgens niemand of niks te zien. Zo jammer dat huisartsenpost erbij in zit en je automatisch doorgestuurd wordt. Probeer nu in mijn dossier te krijgen geen opname of seh in zrt.
Reactie van zorgverlener:Beste, we vinden het vervelend om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad in ons ziekenhuis. Wellicht is het goed om hier met elkaar nog eens op terug te kijken. Zou u uw naam en telefoonnummer aan ons door willen geven via klachtenfunctionaris@zrt.nl? Onze klachtenfunctionaris neemt dan contact met u op om te bespreken hoe we uw klacht het beste kunnen behandelen.
2,0 als waardering
24 augustus 2024Ernstig vind ik het dat dochter, ik, gebruikt word als tolk terwijl ik van tevoren zeer duidelijk ben geweest(zelfs met opnieuw een klacht indienen over communicatie) op de dag van de OK van mijn naaste. Ik ben niet verantwoordelijk voor de vertaling, heb geen professionele relatie met mijn naaste, wanneer het emotionele brein actief is is het cognitieve brein verminderd in staat om te functioneren. Zorgelijk. Reden dat ik niet wil tolken is dat ik niet kan tolken. Dochter was niet mee om te tolken, zoals keer op keer werd gezegd. Mijns inziens de verantwoordelijkheid van de zorgverlener. Ik heb geen behandelrelatie met mijn vader. Wie weet wat ik vertaald heb. Inmiddels twee uitgebreide klachten over hetzelfde zonder resultaat gezien bovenstaande gebeurde. Voor ons geen ziekenhuis rivierenland meer. Scheelt wel tolkenkosten. Voortaan reken ik als naaste ook kosten. De factuur volgt. De kosten voor psychologische hulp van mantelzorgers trouwens ook.
6,0 als waardering
31 juli 2024Er wordt weinig gedaan aan de vorming van een totaalbeeld. Bij de uitslag van een onderzoek wordt direct de standaard behandeling gekozen. Bij vragen naar de argumentatie, wordt al snel gezegd, dat ze dat altijd doen. Er wordt heel weinig informatie gegeven naar de patient, je moet alles er uit trekken. Ook de informatie uitwisseling tussen bijvoorbeeld artsen en verpleegkundigen lijkt er niet te zijn, waardoor je als patient alles aan meerdere hulpverleners moet vertellen. Ik denk dat de hulpverleners best wel deskundig zijn, maar door de slechte communicatie en afstemming, is de uiteindelijke prestatie van de organisatie onvoldoende.
7,7 als waardering
2 juli 2024Op het moment word ik behandeld voor maculadegeneratie. Ik kwam rachter 9 jaar geleden na onderzoek door een arts, die er nu niet meer werkt. Die zei me, dat er niets meer aan te doen was, dus ging ik niet meer. Vorig jaar ging ik weer naar het ziekenhuis voor het andere oog. Na onderzoek blijkt een droge vorm te kunnen veranderen in een natte vorm. Als ik dacht dat het slechter ging moest ik meteen komen. Dat heb ik gedaan en heb nu intool 5 injekties in het oog gehad. De laatste 2 keer met een ander middel geïnjekteerd. Merk nog geen verbetering, maar geef de hoop niet op. Ik heb niets dan lof. Al het personeel is zo geduldig en vriendelijk.
1,0 als waardering
1 juli 2024Mijn man heeft een doorverwijzing voor een vasectomie. Dan blijkt dat je dat zelf op de dag van behandeling moet betalen. Als de behandeling meer gaat kosten, oftewel het wordt een operatie op de operatiekamer, moet je ook dat betalen. Je eigen behandeling moet je voorschieten. Dan krijg je 1,5 maand later pas een factuur. Je weet op voorhand dus niet of het €500 of €1500 gaat kosten en dat bedrag moet je dus hebben liggen. Iedere zorg in het ziekenhuis wordt rechtstreeks gedeclareerd maar bij een vasectomie niet. Ik vind dit onacceptabel. Man en ik zullen naar een ander ziekenhuis uitwijken waar wel gewoon gedeclareerd wordt bij onze zorgverzekeraar.
Reactie van zorgverlener:Beste, we vinden het vervelend om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad in ons ziekenhuis. Wellicht is het goed om hier met elkaar nog eens op terug te kijken. Zou u daarom uw naam en telefoonnummer aan ons door willen geven via klachtenfunctionaris@zrt.nl? Onze klachtenfunctionaris neemt dan contact met u op om te bespreken hoe we uw klacht het beste kunnen behandelen.
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Tiel, President Kennedylaan 1 (22,7 km)

Route op Google Maps

0344-674911