Stichting Bovenij Ziekenhuis

Contractinformatie 2025

Ziekenhuis

Contract: vergoed

Met omzetplafond

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt. We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Met omzetplafond

We hebben met deze zorgverlener afgesproken hoeveel zorg hij per jaar mag leveren. Dit noemen we een omzetplafond. Misschien moet u langer wachten als de zorgverlener dit maximum bereikt heeft.  Is de wachttijd erg lang? Neem contact op voor wachtlijstbemiddeling.

Reviews van vestiging

8,4 op basis van 125 reviews

9,7 als waardering
11 juni 2025Dr Kazemier heeft na het darmonderzoek heel duidelijk verteld wat het resultaat was en hoe ik nu verder moest,bij de huisartspraktijk. Ik was vooral blij dat ik hier snel en bijzonder goed begeleid werd in het voorbereiden.
8,7 als waardering
31 mei 2025Ik heb 4 dagen gelegen op NOORD 3 HOOG. Prima personeel én goede verzorging van verplegend personeel maar ook top eten én hele vriendelijke mensen ook die van de keuken afdeling, niets was ze teveel. HAD VEEL weg van één ALL IN RESORT
8,4 als waardering
28 mei 2025Dagelijkse gang van zaken zoals monitoren van functioneren consequent en kundig uitgevoerd. Overdracht wordt in bijzijn patiënt gedaan. Heb ik als positief ervaren. Materialen gaven aantal keren foutmeldingen(hartsensoren) dat is met name 's nachts ongewenst. Verpleegkundige noemde dit een bekend fenomeen. Hetgeen mij heeft verbaasd. Bij herhaalde foutmeldingen analyseer je de materialen. Nadeel van de niet mobiele hartmonitor is dat ik aan het bed gekluisterd ben. Inhoudelijke informatie over mogelijkheden van interventies door de cardiologen is duidelijk en hiervoor wordt echt tijd gereserveerd, zodat je ook je vragen kunt stellen. Nazorg minder effectief: In verband met mogelijke bijwerkingen van medicijnen contact opgenomen met afdeling. Hiervan wordt een melding gemaakt. Daarna blijf je hangen. Je hebt als patiënt geen idee waar de melding blijft. Daags daarna opnieuw melding gemaakt. Zelfde vervolg. Op de derde dag contact cardioloog.
10,0 als waardering
7 mei 2025Via wachtlijstbemiddeling in dit ziekenhuis terecht gekomen voor 2 staaroperaties onder narcose. Heel tevreden over de bevlogen medewerkers van het Bovenij ziekenhuis die de mens achter de kwaal zien. Alle keren dat ik afspraken had bij oogheelkunde en op de dagbehandeling was iedereen vriendelijk en zorgzaam. Alle afspraken waren afspraken efficiënt en op tijd. Er heerst een rustige, vriendelijke sfeer in het ziekenhuis. Dikke pluim!
Reactie van zorgverlener:Ontzettend bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze zorg. We doen ons best en het is altijd leuk om te weten dat dit gewaardeerd wordt!
10,0 als waardering
28 maart 2025Met een armfractuur (hemerus) door ambulance op SH gekomen. Professioneel en liefdevol opgevangen en onderzoeken gehad. Snel werden alle onderzoeken afgehandeld. De gespleten bovenarm deed veel pijn en daar werd goed rekening mee gehouden. Samen met orthopeed behandelplan besproken en innovatieve brace gemaakt in gipskamer. 7 weken verder is het bot weer recht aan elkaar gegroeid en lijkt een volledige genezing mogelijk.
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Amsterdam, Statenjachtstraat 1 (7,5 km)

Route op Google Maps

020-6346346

Contractinformatie 2025

Ziekenhuis

Contract: vergoed

Met omzetplafond

Uitleg en informatie

Contract: vergoed

Met deze zorgverlener hebben we afspraken gemaakt. We vergoeden uw zorg volgens uw verzekerings­voorwaarden.

Met omzetplafond

We hebben met deze zorgverlener afgesproken hoeveel zorg hij per jaar mag leveren. Dit noemen we een omzetplafond. Misschien moet u langer wachten als de zorgverlener dit maximum bereikt heeft.  Is de wachttijd erg lang? Neem contact op voor wachtlijstbemiddeling.

Reviews van vestiging

8,4 op basis van 125 reviews

9,7 als waardering
11 juni 2025Dr Kazemier heeft na het darmonderzoek heel duidelijk verteld wat het resultaat was en hoe ik nu verder moest,bij de huisartspraktijk. Ik was vooral blij dat ik hier snel en bijzonder goed begeleid werd in het voorbereiden.
8,7 als waardering
31 mei 2025Ik heb 4 dagen gelegen op NOORD 3 HOOG. Prima personeel én goede verzorging van verplegend personeel maar ook top eten én hele vriendelijke mensen ook die van de keuken afdeling, niets was ze teveel. HAD VEEL weg van één ALL IN RESORT
8,4 als waardering
28 mei 2025Dagelijkse gang van zaken zoals monitoren van functioneren consequent en kundig uitgevoerd. Overdracht wordt in bijzijn patiënt gedaan. Heb ik als positief ervaren. Materialen gaven aantal keren foutmeldingen(hartsensoren) dat is met name 's nachts ongewenst. Verpleegkundige noemde dit een bekend fenomeen. Hetgeen mij heeft verbaasd. Bij herhaalde foutmeldingen analyseer je de materialen. Nadeel van de niet mobiele hartmonitor is dat ik aan het bed gekluisterd ben. Inhoudelijke informatie over mogelijkheden van interventies door de cardiologen is duidelijk en hiervoor wordt echt tijd gereserveerd, zodat je ook je vragen kunt stellen. Nazorg minder effectief: In verband met mogelijke bijwerkingen van medicijnen contact opgenomen met afdeling. Hiervan wordt een melding gemaakt. Daarna blijf je hangen. Je hebt als patiënt geen idee waar de melding blijft. Daags daarna opnieuw melding gemaakt. Zelfde vervolg. Op de derde dag contact cardioloog.
10,0 als waardering
7 mei 2025Via wachtlijstbemiddeling in dit ziekenhuis terecht gekomen voor 2 staaroperaties onder narcose. Heel tevreden over de bevlogen medewerkers van het Bovenij ziekenhuis die de mens achter de kwaal zien. Alle keren dat ik afspraken had bij oogheelkunde en op de dagbehandeling was iedereen vriendelijk en zorgzaam. Alle afspraken waren afspraken efficiënt en op tijd. Er heerst een rustige, vriendelijke sfeer in het ziekenhuis. Dikke pluim!
Reactie van zorgverlener:Ontzettend bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze zorg. We doen ons best en het is altijd leuk om te weten dat dit gewaardeerd wordt!
10,0 als waardering
28 maart 2025Met een armfractuur (hemerus) door ambulance op SH gekomen. Professioneel en liefdevol opgevangen en onderzoeken gehad. Snel werden alle onderzoeken afgehandeld. De gespleten bovenarm deed veel pijn en daar werd goed rekening mee gehouden. Samen met orthopeed behandelplan besproken en innovatieve brace gemaakt in gipskamer. 7 weken verder is het bot weer recht aan elkaar gegroeid en lijkt een volledige genezing mogelijk.
Bekijk alle reviews

Contactgegevens

Amsterdam, Statenjachtstraat 1 (7,5 km)

Route op Google Maps

020-6346346